تلاش جناحها برای یک رقابت جدی در اسفندماه

سیدحسن خمینی برای شرکت در انتخابات آماده می شود؟

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی با تاکید بر این‌که باید زمینه‌ای فراهم کنیم که شاهد فرار مغزها نباشیم، گفت: هیچ چیز مانند تبعیض برای استفاده از فرصت‌های جامعه، جوانان را دچار رخوت نمی‌کند و پارتی‌بازی موجب ناامیدی آنان می‌شود.
کد خبر: ۶۳۲۱۲۶

به گزارش ایسنا، نوه امام راحل در نشست خود با وزیر ورزش و جوانان و مسئولان موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) افزود: هنگامی که جوان حس می‌کند که در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد و تحصیلات تکمیلی جایی ندارد و نمی‌تواند از این ظرفیت‌ها استفاده کند، از موازنه رقابت، دور و با بحران هویت مواجه می‌شود. وی با بیان این‌که توجه به جوانان از نگاه امام خمینی(ره) یکی از مهم‌ترین علل پیدایش انقلاب اسلامی بود، گفت: تمام مسئولان آن دوره جوان بودند و چه معجزه‌ای بالاتر از این‌که انقلاب اسلامی را امام خمینی(ره) با بهره‌گیری از افراد بسیار جوان به سرانجام رساندند و در ادامه مسئولیت وزارتخانه و نیروهای فعال در دفاع مقدس نیز به‌عهده جوانان گذاشته شد.

سیدحسن خمینی تاکید کرد: جوان، توانمندی و قدرت اراده برای تغییر یعنی ریسک‌پذیری و خروج از خمودگی را دارد. برای باقی ماندن باید باورمندی به جوان را در فعالیت کشور نهادینه کنیم. سیدحسن خمینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تفریحات جوانان اظهار کرد: تفریحات یکی از بحث‌های بسیار مهم برای همه اقشار بویژه جوانان است که تفریح در حوزه جوانان معنای عمیق‌تری می‌یابد. شاید به این علت که روحیه جوانان ساختارشکن‌تر از سایر گروه‌های سنی است.

وی با اشاره به محدوده تفریح اظهار کرد: از منظر دینی، محدوده تفریح، حدود شرعی است؛ البته باید توجه داشت که این مقوله یک واقعیت و ضرورت در سنین جوانی محسوب می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها