ایفاگر نقش "نادر توتونچی" در مجموعه تلویزیونی "آوای باران" گفت:‌ایفای نقش در سریال " آوای باران" را به دلیل ایفای نقش جدی و دوری از مجموعه " پژمان" پذیرفتم.
کد خبر: ۶۳۱۰۶۶
سام درخشانی: «آوای باران» را به دلیل دوری از « پژمان» قبول کردم

"سام درخشانی" بازیگر نقش " نادر توتونچی" در سریال " آوای باران" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص دلایل پذیرش ایفای نقش در این مجموعه گفت: بعد از بازی در سریال " پژمان" که یک کار کمدی بود منتظر فرصت برای ایفای نقش متفاوتی بودم تا من را از سریال " پژمان" دور کند.

وی افزود: به دلیل اینکه مجموعه " پژمان" کمدی بود نمی‌خواستم به سمت کمدی‌هایی با مضمون سبک و سوپر مارکتی بروم بنابر این دنبال یک نقش جدی و متفاوت بودم.

 

" درخشانی" بیان کرد: یکی از کار‌های پیشنهادی به من ایفای نقش " نادر توتونچی" از سوی " حسین سهیلی زاده " بود و سهیلی زاده هم از کارگردانان مطرح و دارای سریال‌های پر مخاطب است.

 

وی ادامه داد: جدی بودن نقش نادر، کارگردان مطرح، نویسندگان با سابقه و خوب، پخش سریال از شبکه سه سیما و به انضمام پخش در شبهای زمستان که مخاطبان زیادی دارد باعث شده تا در این مجموعه ایفای نقش کنم.

 

وی تصریح کرد: " نادر" یک شخصیت واقعی در اجتماع امروز است که زیاد با آنها سرو کار داریم افراد شهرستانی که با ورود به شهر‌های بزرگ به دلیل دیدن اتمسفر آن، علاقمند به پیشرفت زود هنگام هستند که در این راه از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند.

 

" درخشانی" اظهار داشت: "نادر توتونچی" به عنوان یک جوان شهرستانی نزد دایی خود زندگی می‌کند و علاوه بر بلاهت و سادگی شهرستانی در پس زمینه‌های شخصیتی خود زیاد خواه هم هست و بنابر این در این راه  از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و با چنگ انداختن به همه چیز سعی در حفظ موقعیت خود دارد.

وی عنوان کرد: نمونه های شخصیتی "نادر توتونچی" در اجتماع زیاد دیده می‌شود که به رسیدن به همه چیز در ظرف مدت کوتاه و بدون تلاش علاقه مند هستند.

" درخشانی" در خصوص رضایت خود از ایفای نقش در این مجموع اظهار داشت: در خصوص بازی خود در این مجموعه با توجه به بازخورد مردم بسیار راضی هستم چرا که یک نقش متفاوت در یک کار متفاوت را تجربه کردم.

 

وی در خصوص کار با گروه عنوان کرد: کار با گروه " سهیلی زاده" بسیار لذت بخش است چرا که وی کارگردان فهیم و با دکوپاژ‌های مشخص است و بازیگر را در هنگام کار اذیت و ناراحت نمی‌کند و درنهایت یک گروه همدل وجود دارد.

وی در خصوص روند تولید این مجموعه اظهار داشت: حدود 60درصد از کار انجام شده و 40 درصد از آن باقی مانده و روزانه حدود 12 ساعت مشغول کار هستیم تا سریال را به پخش برسانیم.

"درخشانی" در خصوص پیشنهادات کاری اخیر خود اظهار داشت: به دلیل اینکه هنوز مشغول کار در مجموعه "آوای باران" هستم برای کار بعدی تصمیم نمی‌گیرم برای بازی در سریال‌های نوروز پیشنهاد داشتم ولی به دلیل اینکه فاصله کمی بین " آوای باران" و نوروز باقی مانده ایفای آنها را نپذیرفتم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها