کیفیت ملاک انتخاب آثار جشنواره تجسمی است

قدردانی دبیر کل جشنواره تجسمی فجر از هنرمندان

بیش از 19 هزار اثر در جشنواره تجسمی فجر

با پایان مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، 6 هزار و 258 هنرمند با 19 هزار و 70 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید.
کد خبر: ۶۳۰۸۱۲
بیش از 19 هزار اثر در جشنواره تجسمی فجر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، این دوره جشنواره با استقبال قابل توجه هنرمندان مواجه شد و رکورد تعداد هنرمندان شرکت کننده دوره های جشنواره تجسمی فجر شکسته شد.

هنرمندان 55 کشور در رشته های کاریکاتور، عکاسی، پوستر و تصویرسازی که به صورت بین المللی برگزار می شود، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

از میان 19هزار و 70 اثر رسیده به دبیرخانه ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، سه هزار و 833 اثر در رشته نقاشی با موضوع «انسان معاصر»، 965 اثر در رشته خوشنویسی با موضوع «آزاد» (نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث)، 804 اثر نگارگری با موضوع «شعایر ایرانی اسلامی» (نگارگری، تذهیب، گل و مرغ)، 326 اثر مجسمه سازی با موضوع راه بی انتها، 295 اثر در رشته سرامیک هنری با موضوع آزاد در بخش ملی و در بخش بین المللی هشت هزار و 894عکس با موضوع «امید و شادی های زندگی»، 845 کاریکاتور  اثر کاریکاتور چهره با موضوع «سیاستمداران مطرح جهان» و کارتون با موضوع «هنر»، هزار و 689 اثر تصویرسازی با موضوع «خانواده»، پوستر با موضوع «انرژی» است.

60درصد از هنرمندان شرکت کننده در ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر برای نخستین بار است که در جشنواره فجر شرکت کرده اند.

ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر به دبیر کلی سید عباس میرهاشمی در بخش ملی(نقاشی، خوشنویسی، مجسمه سازی، سرامیک هنری و نگارگری) و بخش بین الملل (کاریکاتور، عکاسی، تصویرسازی و پوستر) و بخش مکمل (فیلم های مستند هنرهای تجسمی) 14 بهمن تا پنجم اسفندماه سال جاری برگزار می شود و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات جشنواره به سایت www.ivafestival.ir مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها