ضبط سری جدید مسابقه شعر طنز «قندپهلو» آغاز شد. اولین قسمت این مسابقه از بیست و دوم دی‌ ماه مصادف با دهم ربیع‌الاول از شبکه آموزش پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۳۰۶۷۷
«قندپهلو» به پخش نزدیک می‌شود

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش، سری جدید این برنامه در 13 قسمت 60 دقیقه‌ای تولید می‌شود که قسمت پایانی آن با رای مردم داوری می‌شود.

امیر قمیشی، تهیه‌کننده این برنامه درباره شیوه برگزاری این دوره از مسابقه گفت: در سری جدید «قندپهلو» گروه‌بندی‌ها براساس قشر و سن صورت گرفته است. خانم‌ها اولین گروه رقابت‌کنندگان در این دوره از برنامه هستند، همچنین گروه پیشکسوتان را نیز خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: تمام شرکت‌کنندگان سری جدید مسابقه از شهرهای مختلف کشور بجز تهران هستند.

«نور، صدا، دوربین، لبخند»، «پیگرد شاعرانه» و «خالی‌بندی‌های شاعرانه» از جمله بخش‌های جدید «قندپهلو» است. در بخش «نور، صدا، دوربین، لبخند» یک سکانس از سینمای ایران نمایش داده می‌شود و براساس دیالوگ اصلی آن شعر طنز گفته می‌شود. «قند منتشره» نیز از قسمت‌های دیگر برنامه است که به معرفی کتاب‌های حوزه طنز می‌پردازد.

به گفته قمیشی، در افتتاح سری جدید برنامه ابوالفضل زرویی نصرآباد، طنزپرداز معاصر و دکتر قاسمی، مدیر شبکه آموزش حضور خواهند داشت. همچنین رضا رفیع اجرای برنامه را به‌عهده دارد. شهرام شکیبا و ناصر فیض داوران اصلی هستند و در قسمت‌های مختلف داور مهمان به برنامه اضافه می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها