آخرین قسمت سری دوم مسابقه‌ی «قند پهلو» امشب، پنجم بهمن ماه در حضور مردم به روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۶۳۹۱۹۶
پخش آخرین قسمت قندپهلو با حضور مردم

امیر قمیشی، تهیه‌کننده «قندپهلو» ضمن اعلام خبر بالا عنوان کرد: امشب برای دومین بار کله قند زرین به برنده‌ی سری دوم «قند پهلو» اهدا می‌شود و این بار مرحله‌ی خیلی نهایی در حضور مردم و از فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود و آنها قضاوت می‌کنند.


وی همچنین با اشاره رقابت مردمی در سری دوم این برنامه گفت: تاکنون 12 هزار قطعه شعر بالغ بر 300 هزار بیت از مردم به دست ما رسیده که اکنون در مرحله داوری قرار دارند.

قمیشی افزود: قرار بود امشب در برنامه‌ نهایی «قند پهلو» برندگان بخش رقابت مردمی را اعلام کنیم که به خاطر حجم زیاد رسیده‌ها انجام شدنی نیست؛‌ در طی مراسم دیگری در ایام دهه فجر در مقابل دوربین‌های تلویزیون قرعه کشی این بخش انجام خواهد شد.

تهیه‌کننده «قند پهلو» همچنین خاطرنشان کرد: در بخش رقابت‌های مردمی 120 هزار شرکت‌کننده داشتیم‌؛ قرار است 60 هزار بیت از میان رسیده‌ها انتخاب و در قالب یک کتاب شعر طنز منتشر شود.

او علت انتخاب 60 هزار بیت را نیز تعداد ابیات شاهنامه که به همین تعداد است عنوان کرد.

قمیشی درباره‌ی جوایز بخش رقابت مردمی نیز گفت: جوایز رقابت مردمی را سریال «شاهگوش» داود میرباقری متقبل شده است این سریال یکی از حامیان اصلی قندپهلو 2 بوده است و این به نوعی پیوند بین طنز فاخر و کمدی فاخر است.

آخرین قسمت سری دوم مسابقه طنز «قندپهلو» امشب ساعت 21 از شبکه آموزش پخش می‌شود و یکشنبه و دوشنبه ششم و هفتم بهمن نیز پشت صحنه آن به روی آنتن می‌رود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها