نخستین جشنواره سراسری عکس برج میلاد در حالی امسال در سه بخش دوربین‌های حرفه‌ای، دوربین‌های خانگی، تلفن‌همراه و عکس‌های یادگاری برگزار می‌شود که قرار است این جشنواره از سال آینده به صورت بین‌المللی برگزار شود.
کد خبر: ۶۳۰۵۶۲

نشست خبری نخستین جشنواره سراسری عکس برج میلاد روز گذشته با حضور فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد، پوریا اسدی دبیر جشنواره و سجاد متین ‌رزم مدیرعامل باشگاه هواداران برج میلاد تهران برگزار شد.

این جشنواره در سه بخش دوربین‌های حرفه‌ای، دوربین‌های خانگی، تلفن همراه و عکس‌های یادگاری برگزار خواهد شد.

به نفرات اول تا سوم این جشنواره به ترتیب یک میلیون و 500 هزار تومان، یک میلیون تومان ، و 500 هزار تومان همراه با کارت طلایی باشگاه هواداران برج میلاد به ارزش 500 هزار تومان و نیز تندیس و لوح تقدیر در هر بخش اهدا خواهد شد.

فرزاد هوشیار پارسیان، مدیرعامل برج میلاد که با تاخیر در نشست خبری جشنواره سراسری عکس برج میلاد حضور یافت، گفت: این جشنواره امسال به صورت ملی و از سال‌های آینده به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد.

به گفته وی، رایزنی با بخش‌های فرهنگی بزرگ‌ترین و معروف‌ترین برج‌ها و سازه‌های جهان مانند برج ایفل آغاز شده تا در سال‌های بعد علاوه بر حضور گردشگران خارجی که از برج میلاد عکاسی کرده‌اند، شاهد شرکت عکاسان برج‌های معتبر جهان هم باشیم.

پوریا اسدی، دبیر جشنواره نیز با اشاره به ترکیب پنج نفره داوران موضوع عکاسی از برج میلاد را نمادی از اقتدار نام جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد که ثبت آن برای هر ایرانی می‌تواند جذاب باشد. او هدف از برپایی این جشنواره را نمایاندن برج میلاد به عنوان نماد ایران و ششمین سازه مرتفع کره خاکی به جهانیان برشمرد.سجاد متین‌رزم، مدیرعامل باشگاه هواداران برج میلاد تهران هم در این نشست خبری با توضیحاتی درباره فعالیت‌های این باشگاه، گفت: یکی از برنامه‌های ما باشگاه عکاسی برج میلاد است که برای اولین بار جشنواره سراسری عکس برج میلاد را برگزار می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها