سرانه تغذیه مدارس در لایحه بودجه سال ۹۳ افزایش یافت

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از افزایش سرانه تغذیه مدارس از 1.176 میلیارد ریال به 1.500 میلیارد ریال در لایحه بودجه سال ۹۳ خبر داد.
کد خبر: ۶۲۹۸۶۵

به گزارش فارس، وحید کیارشی افزود: اعتبار بخش تغذیه رایگان و امور رفاهی دانش‌آموزان از 353 میلیارد ریال در سال 92 به 400 میلیارد ریال برای سال 93 در نظر گرفته شده است. یارانه غذای دانش‌آموزان نیز از 455 میلیارد ریال در سال 92 به 500 میلیارد ریال در سال 93 افزایش خواهد یافت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال با وجود محدودیت‌های مالی و کاهش سقف تخصیص اعتبار ردیف‌های ملی، تخصیص اعتبار مربوط به تغذیه رایگان و امور رفاهی دانش‌آموزان تاکنون به میزان 68 درصد اخذ و به طور کامل بین ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها توزیع شده که مبلغ این اعتبار معادل 239 میلیارد ریال است.

کیارشی تاکید کرد: با توجه به افزایش سطح هزینه‌های عمومی و تغذیه رایگان دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی جلب کمک‌های مردمی و اخذ کمک از خیرین در دستور کار قرار دارد، اما در این زمینه نیازمند اطلاع‌رسانی مناسب و تبلیغات کافی هستیم؛ زیرا در صورت تحقق نیافتن این مهم، توفیق قابل توجهی به دست نخواهد آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها