معاون رئیس رسانه ملی در احکامی جداگانه اعضای شورای راهبردی شبکه دو را منصوب کرد.
کد خبر: ۶۲۹۸۰۴

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، حجت‌الاسلام سعید مهدوی کنی، سوسن کشاورز، شکوه نوابی‌نژاد، مهندس محمود فرشیدی، اصغر احمدی و محسن مومنی با حکم علی دارابی، معاون سیما به عنوان اعضای شورای راهبردی شبکه دو معرفی شدند.

در این احکام، به اعضای این شورا، بررسی و انتخاب اولویت‌ها با توجه به لزوم سوگیری محتوایی در سریال‌ها و تله‌فیلم‌ها بر اساس ماموریت‌های شبکه دو تاکید شده است. ارائه راهکارهای رسانه‌ای به منظور تحکیم و تقویت نهاد خانواده در جامعه و تلاش برای ارائه راه‌های پرداخت مستقیم و غیرمستقیم به پارادایم سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در دستور کار این شورا قرار گرفته است.

در بخشی دیگری از این احکام بر ارائه راهکارهای برنامه‌سازی در پرداختن به موضوعات اسلام، تشیع، ایران، ولایت فقیه، دفاع مقدس، تاریخ تمدن، غرور ملی و دینی، طبیعت، محیط زیست، قانون، نظم وانضباط، امید به آینده و شعار سال تاکید شده و اعضا موظف شدند تا بازتعریفی از موسیقی کودک در شبکه دو ارائه کنند.

معرفی روش‌های موثر در تبلیغ و ترویج رشد جمعیت و تحقق سیاست‌های جدید جمعیتی، ارائه محورها و پیشنهادهای برنامه‌سازی برای مخاطبان 12 تا 18 سال از دیگر موکدات این حکم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها