تجمع کارگران و بازنشستگان در مقابل مجلس:

مرتضوی را محاکمه کنید

ده‌ها نفر از کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی با تجمع در مقابل مجلس از اقدام اخیر مجلس در خصوص تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی تشکر کردند.
کد خبر: ۶۲۹۱۱۳
مرتضوی را محاکمه کنید

ده‌ها نفر از کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی صبح امروز در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و در حمایت از مجلس شورای اسلامی شعار دادند.

این تعداد بر روی پلاکارد ها و پارچه هایی که در دست داشتند از اقدام اخیر مجلس در خصوص تحقیق و تفحص در سازمان تامین اجتماعی تشکر کردند و خواستار محاکمه سعید مرتضوی رئیس سابق سازمان تامین اجتماعی شدند.

علیرضا محجوب رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی و نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه و از اعضای کمیته تحقیق و تفحص در مجلس نیز با حضور در جمع تجمع کنندگان با آنها گفتگو کرد.

پیش از این در گزارش تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی به تخلفات عدیده رئیس این سازمان از جمله پاداش های میلیونی و همچنین کارت های هدیه ای که به مسئولان مختلف داده شده، اشاره شده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
۰
۰
خیلی جالبه خبرگزاری فارس كه خبر تجمع رانندگان تاكسی را به فوریت و با آب و تاب فراوان مخابره كرده بود اما هیچ خبری از این اتفاق تا الان اعلام نكرده . این نشون میده كه چقدر این خبر گزاری جناحی داره عمل میكنه و براش مردم مهم نیستن بلكه گروه و جناح اهمیت داره .
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
۰
۰
آخه مگه میشه دادستان تهران رو محاكمه كرد؟! چقدر ساده اند این دهها نفر كارگر و بازنشسته!
حقوقدان
Spain
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
۰
۰
متأسفانه سوابق موضوع نشان می دهد دیوان عدالت اداری هم اون جایگاه و اقتدار لازم رو نداشت و گرنه بعد از ابطال انتصاب توسط هیأت عمومی خیلی كارها میتونست انجام بش اما نشد؛ این نشون میده متأسفانه دیوان عدالت اداری هم دچار سیاست زدگی شده و از جنبه و ماهیت قضایی فاصله گرفته.
كارگر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
۰
۰
اینها همه نه برای من كارگر است بلكه برای بالا دستی هاست .
جواد
Australia
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
۰
۰
من با این كنایه گویی ها مخالفم (خطاب به علیرضا و امیرمحمد) لطفاً بیایید صریح و منطقی صحبت كنیم: مشخص نیست تو این سیستم تا كی مصلحت میخواد جای عدالت رو بگیره اگر جرمی واقع شده باید بدون فوت وقت به اون رسیدگی بشه چه فرق میكنه متهم دادستان باشه یا شخص دیگه؛ قانون برای همه یكسانه! تازه جامعه از دادستان انتظار فراتری داره و اگه مقام قضایی خودش مرتكب جرم بشه به نظرم حاكمیت بیشتر باید حساسیت نشون بده و البته مصلحت هم همین!!!
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
۰
۰
خیلی ها را باید محاكمه كرد نه فقط مرتضوی. درحالی كه مردم محتاج نان شب هستند و هر روز معیشت آنها سخت تر می شود یك عده در ناز و نعمت باد آورده كه حق همه مردم است غوطه می خورد كه الهی در همان خفه شوند.

نیازمندی ها