وهابیون حاکم بر عربستان در ادامه خصومت ورزی و کینه توزی خود نسبت به پیامبر(ص) و اهل بیت پاک علیهم السلام، اسامی دشمنان رسول گرامی اسلام و فرزندانش را بر خیابانها گذاشته اند.
کد خبر: ۶۲۸۸۱۵
نامگذاری خیابانها و مدارس درعربستان به نام دشمنان پیامبر(ص)

یک رسانه عراقی تصویری را پخش کرده است که نشان می دهد وهابیون حاکم بر عربستان برای نشان دادن عمق کینه خود از پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)، اسامی دشمنان آخرین فرستاده خداوند و اهل بیت پاک و مطهرش را بر مدارس، خیابانها و ... گذاشته اند. مانند مدرسه یزید بن معاویه قاتل امام حسین(ع) سلاله پاک رسول الله و فرزندان و یاران باوفایش، مدرسه ابولهب که دشمنی اش با پیامبر(ص) و اسلام به حدی بود که خداوند سوره ای در قرآن کریم در لعن و نفرین بر ابولهب نازل کرده است و خیابان ابرهه حبشی همان کسی که می خواست کعبه مشرفه را در سالی که به عام الفیل معروف شد، ویران کند که خداوند، او و لشگرش را به عذاب دردناک گرفتار کرد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
۰
۰
لعنت بر یزید و یزیدیان
پیراسته فر
Germany
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
۰
۰
مگر در عربستان علما،قرآن نمی خوانند و متوجه آیات قرآن نمی شوند! و یا اینكه می فهمند و عمداً و علناً دارند لجبازی و عناد می كنند و یا این كه آنها توضیحات وت وجیهاتی برای این كارشان دارند ؟؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
۰
۰
با سلام
از میان 124 هزار پیامبر خداوند فقط حضرت محمد(ص) را بود كه كسی را نفرین نكرد و آرزوی مرگ كسی را نخواست و فقط می فرمود خدایا انها را براه راست هدایت فرما . چنین شد كه لقب رحمه العالمین گرفت . موسی و ادریس و نوح و...قوم خود و یا دیگران را نفرین می كردند و مرگشان را از خداوند می خواستند.

نیازمندی ها