رئیس پلیس راهور شرق استان تهران اعلام کرد:

عابران و موتوسوران، 70درصد کشته های تصادف

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران ضمن اشاره به کاهش آمار فوت شدگان تصادفات درون شهری گفت: بیش از 70 درصد تصادف در داخل شهر مربوط به عابرین و موتورسواران می باشد.
کد خبر: ۶۲۷۷۲۵
عابران و موتوسوران، 70درصد کشته های تصادف

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علیرضا همیانی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران از کاهش آمار فوت شدگان تصادفات درون شهری استان در پنج سال گذشته خبر داد.

وی افزود: تعداد کشته شدگان تصادفات درون شهری استان در سال گذشته 112 نفر بود، در حالیکه این آمار از ابتدای امسال به 99 نفر رسید و این کاهش چشمگیر در حالی صورت گرفته است که طی این مدت تعداد خودروها، جمعیت و مسافرت های درون شهری افزایش داشته است. این موفقیت بزرگ و حفظ جان شهروندان ماحصل مشارکت مردم، همگامی و همراهی دستگاه های مرتبط ، آموزش و فرهنگ سازی رسانه های جمعی و تلاش خستگی ناپذیر همکارانم در مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی می باشد.

سرهنگ همیانی با اشاره به این مطلب که بیش از 70 درصد تصادف در داخل شهر مربوط به عابران و موتورسواران می باشد، تصریح کرد: با فرهنگسازی، خط کشی، نصب پل هوایی و علائم هشداردهنده می توان از وقوع این گونه تصادفات جلوگیری کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم در ایام باقی مانده از سال با برنامه ریزی های انجام شده شاهد ادامه روند کاهش تلفات باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها