امکان دریافت کارت تا شب پنجشنبه

آزمون فراگیر ارشد پیام نور جمعه برگزار می شود

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور با رقابت 109 هزار و 884 نفر در روز جمعه 29 آذرماه برگزار می شود و داوطلبان تا فردا پنجشنبه 28 آذرماه می توانند کارت آزمون خود را دریافت کنند.
کد خبر: ۶۲۷۳۹۱
آزمون فراگیر ارشد پیام نور جمعه برگزار می شود

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در 125 کد رشته امتحانی برگزار می شود و در این آزمون 109 هزار و 884 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 51 هزار و 2 نفر زن و 58 هزار و 882 نفر مرد هستند.

آزمون روز جمعه 29 آذرماه 92 در 85 شهرستان مختلف کشور برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای آن را دریافت کنند.

داوطلبان ثبت نام کننده تا ساعت 24 روز پنجشنبه 28 آذرماه می توانند با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی و اطلاعات شناسنامه ای نسبت به پرینت کارت آزمون خود اقدام کنند.

همچنین بر اساس اعلام سازمان سنجش برای رفاه حال داوطلبان شهرستانهای لارستان، خنج و گراش که حوزه امتحانی آنان شهرستان لامرد درنظر گرفته شده است، مقرر شد حوزه مستقل در دانشگاه پیام‌نور مرکز لارستان ایجاد شود.

تعداد سوالات و زمان پاسخگویی برای هر گروه امتحانی، رشته و گرایش تحصیلی متفاوت بوده و برای هر داوطلب بر روی بسته اختصاصی که برایش درنظر گرفته شده، مشخص شده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها