معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: مشترکان تلفن‌همراه در صورت تمایل‌نداشتن به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی می‌توانند لغو ارسال آن را تقاضا کنند.
کد خبر: ۶۲۶۸۱۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حسن رضوانی افزود: با پیگیری رگولاتوری و به منظور پایه‌ریزی سازو کار دائم در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی با رضایت مشتری، سامانه‌ای در اپراتورها طراحی شده است که براساس آن مشترکان همراه‌ اول در صورت تمایل نداشتن به دریافت پیامک تبلیغاتی عدد «1» را به شماره 8999 ارسال کنند.

وی گفت: اگر مشترکی تمایل داشت بار دیگر پیامک تبلیغاتی بگیرد، می‌تواند با ارسال عدد «2» به شماره 8999 نسبت به فعال‌سازی آن اقدام کند.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره مشترکان اپراتور دوم تلفن همراه (ایرانسل) اظهار کرد: اکنون مشترکان ایرانسل صرفا پیام‌های اطلاع‌رسانی خدمات و سرویس‌های این اپراتور را دریافت می‌‌کنند که در صورت تمایل نداشتن به دریافت آن نیز می‌توانند عدد «2» را به شماره 5005 ارسال کنند تا این سرویس برای آنها لغو شود.

وی تصریح کرد: ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشترکان ایرانسل از سوی شرکت‌های ارسال‌کننده پیامک انبوه، بدون هماهنگی با اپراتور تخلف محسوب شده و مشترکان می‌توانند شکایات خود را در این زمینه به بخش ثبت و پاسخگویی به شکایات پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منعکس کنند تا به‌شکایات آنان رسیدگی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها