در پی تیراندازی برخی افراد شرکت‌کننده در مراسم خاکسپاری در محله چهاربیشه مسجدسلیمان، نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم عازم محل شد.
کد خبر: ۶۲۶۷۹۴

به گزارش ایرنا، ماموران نیروی انتظامی برای تامین امنیت شرکت‌کنندگان در مراسم خاکسپاری «ملانگهدار عیدی‌وندی» که گفته می‌شود از شعرای محلی و سرشناس مسجد سلیمان بود، عاملان تیراندازی را که ده نفر بودند، بازداشت کردند. عشایر بختیاری خوزستان معمولا در مراسم تدفین چهره‌های سرشناس، باتفنگ‌های شکاری خود گلوله شلیک می‌کنند.

سرهنگ ظفر فراشی، فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در این باره گفت: تیراندازی با تفنگ‌های شکاری حتی با داشتن مجوز شکار، در خارج از منطقه شکار و در محل‌های عمومی ممنوع است. وی افزود: صبح دیروز در مراسم تدفین، عده‌ای با ادعای اجرای رسم قدیم عشایری با تفنگ‌های شکاری خود شلیک هوایی کردند و ماموران انتظامی نیز به منظور حفظ امنیت مردم، وارد عمل شدند.

سرهنگ فراشی تصریح کرد: شلیک‌کنندگان اغلب روستایی و از ساکنان مناطق اطراف بودند؛ کسانی که با قانون ممنوعیت استفاده از سلاح‌های مجوزدار شکاری در محل‌های عمومی آشنایی نداشتند. وی افزود: متخلفان در بازداشت به سر می‌برند و پرونده برای پیگیری قضایی به دادستانی مسجدسلیمان ارجاع شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها