بازهم یک اتفاق عجیب در فوتبال ایران رخ داد

کتک خوردن آقای داور در پایان بازی!

بازیکنان با سلام و صلوات بازی نمی کنند

رویانیان: به روش ظریف عمل می کنم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در نشست امروز هیئت مدیره دلخوری‌هایی از علی پروین داشتم که آنها را با او مطرح کردم.
کد خبر: ۶۲۶۶۲۲
رویانیان: به روش ظریف عمل می کنم

سایت جام جم ورزشی- محمد رویانیان بعد از پایان نشست خبری خود به خبرنگاران گفت: صندوق بورس اوراق بهادار پرسپولیس از 14 دی‌ماه با پذیره‌نویسی آغاز به کار می‌کند و سود حاصل از این صندوق که تضمین بورس و بانک را دارد به باشگاه خواهد رسید. در واقع پولی که وجود دارد به باشگاه نمی‌آید اما سود حاصل از آن به باشگاه خواهد رسید که صرف توسعه تیم‌های پایه جهت پرورش استعدادها و همچنین حمایت از پیشکسوتان خواهد شد.

وی افزود: در واقع هدف از تشکیل این صندوق آمدن پول به باشگاه با دو هدف توسعه تیم‌های پایه و حمایت از پیشکسوتان است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره نشست امروز هیئت مدیره این باشگاه تاکید کرد: من دلخوری‌هایی داشتم که آنها را بیان کردم و گفتم نه پولی داده می‌شود و نه حمایتی وجود دارد اما زیر پای ما را هم خالی می‌کنند.گویا پرسپولیس تحریم است. من می‌گویم یا بِکُش یا دانه ده یا از قفس آزاد کن. ما از یک طرف باشگاه دولتی هستیم و از یک طرف پولی به ما نمی‌دهند. گویا همه چیز عرف شده است.

رویانیان تصریح کرد: بازیکنان با سلام و صلوات بازی نمی‌کنند و باید پول آنها را پرداخت کنیم اما گویا همه چیز قفل و تحریم است و ما باید از شیوه‌های ظریف استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در نشست امروز هیئت مدیره دلخوری‌هایی از علی پروین داشتم که آنها را با او مطرح کردم. به هر صورت پروین بزرگ ما محسوب می‌شود اما حرف‌هایی بود که آنها را به او زدم و خوشبختانه بسیاری از سوء تفاهم‌ها برطرف شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه صحبت از جدایی از پرسپولیس می‌کند تاکید کرد: من به وزارت ورزش گفته‌ام و جمله‌ام این بود که 50 درصد ما حل شده، 50 درصد وزارت ورزش مانده تا اگر قرار است مدیر عامل دیگری به تیم بیاورند. ما نمی‌دانیم آیا دولتی نیستیم یا مربوط به وزارت ورزش نیستیم که پولی به ما نمی‌دهند.

وی در مورد دیدارش با وزیر ورزش گفت: می‌خواهم در این جلسه گزارشی از وضعیت پرسپولیس داده و خداحافظی کنم اما هنوز این وقت را به ما نداده‌اند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پرداخت‌های این باشگاه به غریبی و خانزاده و اینکه باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرده تا زمان انجام ندادن این پرداخت‌ها پولی به مسلمان نمی‌دهند گفت: غریبی آن درصد لازم را از پولش گرفته و درصد باقیمانده نیز به او پرداخت خواهد شد. پیگیر وضعیت خانزاده هستم که برای من بسیار عزیز است و بازیکن باغیرتی محسوب می‌شود. پول او باقی مانده که البته این موضوع به ذوب‌آهن ربطی ندارد و من در این باره با آذری هم صحبت کردم. تلاش می‌کنم پول این بازیکن را هم پرداخت کنیم.

رویانیان بار دیگر با اشاره به جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ناراحتی‌هایی را داشتم و به آنها گفتم یا با ما باشید یا کمک کنید که بروم. نه حمایت می‌کنید و نه پولی پرداخت می‌شود. آن زمان که برای حکم دایی می‌جنگیم و باید جواب استیناف را بدهیم صدایی از کسی در نمی‌آید، پولی هم که نمی‌دهند اما پشت سر ما صحبت می‌کنند.

وی در مورد رابطه‌اش با وزیر ورزش گفت: من و گودرزی همدیگر را نمی‌شناسیم. من به عنوان سرباز کوچک این مملکت کار می‌کنم اما نمی‌دانم به چه دلیل به سرخابی‌ها پولی داده نمی‌شود و از سوی دیگر ما را رها هم نمی‌کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه دلیل مخالفت با او مسائل سیاسی است گفت: نمی‌دانم مشکل سیاسی است یا ورزشی یا اقتصادی.

رویانیان در مورد آخرین وضعیت پرونده محرومیت علی دایی اظهار داشت: پیگیر این قضیه هستیم و واخواهی خودمان را به کمیته استیناف ارائه دادیم. قرار شده فردا بعد ازظهر کمیته استیناف از ما دعوت کند تا در این مورد صحبت کنیم.

وی در خصوص پرونده محسن قهرمانی گفت: نمی‌دانم این پرونده به کجا کشیده شد اما فکر می‌کنم همزمان با 1+5 این قضیه هم حل شود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها