ستاره تبریز پشت سر زیکو

کریم باقری 40 ساله شد

علی دایی دو جلسه از همراهی پرسپولیس محروم است و در غیاب او کریم باقری به عنوان مرد اول نیمکت وظیفه سخت تری را بر عهده دارد.
کد خبر: ۶۲۶۵۳۹
باقری: مظلومی درباره حرکتش پاسخگو باشد

سایت جام جم ورزشی- کریم باقری که هنوز کارت مربی گری ندارد توانایی خود را قبلا در هدایت سرخپوشان در غیاب دایی نشان داده است. او گفت و گویی با تسنیم انجام داده که خلاصه این گفت و گو را در ادامه می خوانید:

*دلیل پیروزی پرگل پرسپولیس در دیدار مقابل مس بازی کم‌اشتباه تیم ما بود و در واقع توانستیم از اشتباهات تیم میزبان بهترین استفاده را ببریم. در دیدار مقابل مس بعد از زدن گل‌های زودهنگام با تلاش بیشتر توانستیم نتیجه‌ای باورنکردنی را رقم بزنیم و به صدر جدول برگردیم.

*مظلومی درمورد حرکتی که از خود نشان داد حق داشته یا نه من تصمیم‌گیرنده نیستم و نباید اظهارنظر کنم. بهتر است سرمربی تیم مس در خصوص رفتارش در دیدار مقابل پرسپولیس پاسخگو باشد. بدون توجه به این موضوع معتقدم ما باید مس را می‌بردیم که بردیم، در این بین کارهایی که دیگران انجام دادند و اتفاقاتی که رقم خورد مهم نیست و اهمیتی ندارد.

*به هرحال بردهای با اختلاف 6 گل برای پرسپولیس به نوعی نمادین شده است. البته برد 6 برصفر فقط مخصوص بازی ما با مس نبوده است، چون ما سال گذشته هم پیکان و ملوان را با 6 گل شکست دادیم.

*مسلماً غیبت علی دایی تاثیرگذار خواهد بود اما من امیدوارم محرومیت دایی بخشیده شود. در مورد نقش خود در غیاب سرمربی تیم هم باید بگویم من روی نیمکت پرسپولیس و برای هدایت این تیم تنها نیستم.

*امتیاز چند تیم بالای جدول بسیار به هم نزدیک است. خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس به خوبی می‌دانند شکست و افتادن از صدر جدول چقدر برای ما مشکل‌ساز خواهد شد و جبران امتیازات از دست رفته هرچه به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شویم، سخت‌تر.

*صرف‌نظر از تلاش برای جبران ناکامی‌های سال‌های گذشته و دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر، حضور در سال جام جهانی و بازی در بزرگ‌ترین ویترین فوتبالی دنیا برای بازیکنان ما هم انگیزه مهمی شده تا آنها بازی به بازی بهتر شوند و بهترین نتایج را بگیرند.

*الان صدرنشین جدول هستیم و بازی‌های پیش رو برای ما و حریفان‌مان اهمیت خاصی دارد. ما باید طوری مقابل سایپا و ملوان بازی کنیم که خودمان را از شرایط سخت فعلی خارج کنیم.

*به نظرم هنوز حرف زدن از قهرمانی برای پرسپولیس زود است، چون راه سختی تا پایان فصل باقی مانده و ما فعلاً باید بیشتر از قبل تلاش کنیم.

* از کروش که من را در کنار دایی و مهدوی کیا افراد شاخص فوتبال ایران معرفی کرده تشکر می کنم.

*همه می‌دانند کروش نگاه حرفه‌ای به فوتبال دارد و به همین خاطر است که سرمربی تیم ملی به لژیونرها نگاه ویژه‌ای داشته و به خوبی می‌داند که در تمرینات تیم‌های خارجی که لژیونرهای‌مان در آنجا حضور دارند اتفاقات خوبی می‌افتد و  آمادگی و شرایط تاکتیکی لژیونرهای‌مان به گونه‌ای است که شرایط آنها را با ما واقعاً متمایز می‌سازد.

*کروش تبعیضی را بین بازیکنان داخلی و دو رگه ها قائل نیست. این دیدگاه نسبت به سرمربی تیم ملی درست نیست. کروش اصلاً در تیم ملی تبعیض قائل نمی‌شود و موفقیت این تیم برای او از هرچیز دیگری مهم‌تر است.

*به هر حال باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که نه باشگاه‌ها متضرر شوند نه تیم ملی و تعامل لازم در این زمینه انجام شود. البته شاید بهتر باشد که به دلیل در پیش بودن جام جهانی از پرداختن به برخی مسائل غیرضروری بگذریم و اولویت را به تیم ملی بدهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها