قلعه نویی: امروز کمی شبیه استقلال بودیم

استقلال برد و درکورس باقی ماند

استقلال تهران در آخرین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر با کسب برتری یک برصفر برابر فجرسپاسی شیراز 32 امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت تا همچنان بخت صعود به صدر جدول را در هفته آینده داشته باشد.
کد خبر: ۶۲۵۹۶۹

شاگردان امیر قلعه‌نویی که به دلیل حضور در جام حذفی با یک روز تاخیر نسبت به دیگر مدعیان، گام به هفته هجدهم لیگ برتر گذاشتند، عصر دیروز در یک دیدار کم افت و خیز موفق شدند با تک گل هاشم بیگ زاده مهمان شیرازی خود را با شکست بدرقه کنند. استقلال در حالی به این پیروزی دست یافت که مانند دیدار با کاسپین قزوین در جام حذفی، کمتر از 500 نفر از هوادارانش را در ورزشگاه آزادی می‌دید و فضای آرام ورزشگاه این جسارت را به تیم دونده محمود یاوری داد که چند موقعیت جدی روی دروازه مهدی رحمتی ایجاد کند.

اما امیر قلعه نویی که در این بازی جوادنکونام و امیر حسین صادقی را به دلیل سه اخطاره بودن، ساموئل را به دلیل مطالبات مالی و احمد جمشیدیان و کبه را به دلیل‌ آسیب‌دیدگی در اختیار نداشت تیمش را با ترکیب سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، هاشم بیک‌زاده، مجید غلام‌نژاد، آندرانیک تیموریان، ایمان باصفا، خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور، محمد مهدی نظری و محمد قاضی به میدان فرستاد؛ ترکیبی که در نهایت فقط یک بار موفق به گلزنی شد. در دقیقه 81 و روی سانتر ارسالی خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده از اشتباه مدافع فجرسپاسی در پر کردن آفساید بهترین استفاده را کرد و گل پیروزی‌بخش استقلال را با ضربه سر به ثمر رساند.

بدین ترتیب در حالی که تیم‌های پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت تهران با 33 امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار دارند، استقلال تهران و فولاد نیز با 32 امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم ایستادند؛ پنج جایگاهی که در هفته نوزدهم قابل تغییر است.

روز پنجشنبه این هفته و در هفته نوزدهم پرسپولیس میزبان سایپاست و روز جمعه استقلال در قم به مصاف صبا می‌رود، تراکتورسازی و سپاهان نیز در تبریز به میدان می‌روند و نفت تهران مهمان راه‌آهن است ضمن این‌که فولاد پنجم جدولی نیز در رشت به مصاف داماش می‌رود.

قلعه‌نویی: هنوز استقلال نشده‌ایم

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش مقابل فجرسپاسی در نشست خبری با ابراز خوشحالی از کسب این سه امتیاز گفت: ما امروز کمی شبیه استقلال بودیم، اما هنوز استقلال نشده‌ایم.

در گردش و مالکیت توپ بد نبودیم و این خودش یک امیدواری به من داد. فجری‌ها برای این بازی کاملا با برنامه بودند، آنها در لایه‌های دفاعی بسیار خوب بود و اما ما در مالکیت توپ و سرعت بازی نسبت به بازی‌های قبلی خیلی بهتر بودیم. در مجموع خوشحالم که با این سه امتیاز به جدول برگشتیم.

او در پاسخ به تعداد کم بازیکنان حاضر در نیمکت استقلال و مشکلات این تیم نیز گفت: ما دو بازیکن سه کارته داشتیم. کبه را هم که در جریان هستید و ساموئل هم به خاطر حق و حقوقش دو روز است تمرین نمی‌کند که البته طبیعی است. وقتی با بازیکنان صحبت می‌کردم می‌گفتند ما هیچ انگیزه‌ای نداریم و هیچ فرقی نمی‌کند اگر ببریم، ببازیم یا مساوی کنیم. البته من هم در جواب گفتم شما باید آن تماشاگری را در نظر بگیرید که پنج هزار تومان در جیبش است و به استادیوم می‌آید. فتح‌الله‌زاده و هیات مدیره تلاش می‌کنند تا این مشکلات برطرف شود، ولی واقعیت این است که مشکلات وجود دارد.

محمود یاوری، سرمربی فجرسپاسی نیز با تاکید بر شایستگی‌های تیمش در نشست خبری گفت: فوتبال امروز یک فوتبال خوب بود. من فکر می‌کنم نه تنها هر دو تیم در زمین برابر بودند که ما نسبت به بضاعت‌مان بسیار بهتر از استقلال بازی کردیم، اما از این اتفاق‌ها زیاد پیش می‌آید که یک تیم خوب بازی کند و خوب نتیجه نگیرد. ما بضاعت‌مان همین است. متاسفانه برخلاف شایستگی‌مان به پیروزی نرسیدیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها