نوروز ریشه دار ترین درخت دشت فرهنگ ایران

بهاریه خواندنی «احسان کرمی» صداپیشه «عزیزم ببخشید»

کد خبر: ۶۲۵۰۵۹
گپ و گفت احسان کرمی و فرزاد حسنی در رادیو

احسان کرمی مهمان برنامه «روزهای دوست داشتنی» است که جمعه، 22 آذر با اجرای فرزاد حسنی روی آنتن می‌رود.

مرسده بابایی، سردبیر این برنامه در گفت‌و‌گویی با ایسنا درباره این برنامه که از مهر ماه پخش آن آغاز شده، توضیح داد: «روزهای دوست‌داشتنی» هر جمعه از 17 تا 18 و 30 دقیقه با حضور تعدادی از شنوندگان حاضر در استودیو و مهمانانی از قشر هنرمندان، ورزشکاران و سیاست‌مداران پخش می‌شود.

وی درباره چگونگی انتخاب شنوندگان برای حضور در استودیو بیان کرد: شنوندگانی که دوست دارند در برنامه شرکت کنند در سایت رادیو جوان درخواست داده و اعلام علاقه‌مندی می‌کنند، سپس ما 10، 12 نفر را برای حضور در استودیو انتخاب می‌کنیم.

این تهیه‌کننده خاطرنشان کرد: مهدی امیرلاری - بازیگر تئاتر - در استودیو همزمان، صحبت‌های افراد حاضر در برنامه را همان موقع به شعر تبدیل می‌کند و پس از گذاشتن موسیقی روی آن، آن را می‌خواند.

او ادامه داد: جمال موسوی نیز به عنوان کارشناس در برنامه حضور دارد و لابه‌لای حرف‌هایی که توسط مهمان و شنوندگان حاضر در استودیو مطرح می‌شود به شکلی که جنبه نصیحت گونه پیدا نکند صحبت‌ها را جمع‌بندی می‌کند.

بابایی با اشاره به اینکه طرح و ایده «روزهای دوست داشتنی» توسط خودش بوده هدف خود از تولید این برنامه را اینگونه مطرح کرد: می‌خواستم برنامه‌ای متناسب با فضای عصر جمعه با فضایی شاد باشد، هم صادقانه با مردم صحبت کند و هم وارد شخصی‌ترین مسائل افراد شود؛ ضمن اینکه به صورت ریز گوشزدهایی هم داشته باشد.

او درباره عنوان برنامه نیز توضیح داد: فضای امیدبخشی که یکی از اهداف رسانه است برای مخاطب لازم است و اصلی است که همه برنامه‌ها باید در نظر بگیرند به همین دلیل عنوان برنامه را به گونه‌ای انتخاب کردم که این فضای امیدبخش را به همراه داشته باشد ضمن اینکه ما در برنامه راجع به تلخ‌ترین تجربه‌ها نیز صحبت کردیم که اگر نگاه درستی به یک موضوع باشد تلخ‌ترین تجربه‌ها نیز دوست‌داشتنی می‌شوند.

بابایی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا «روزهای دوست‌داشتنی» از «چهل سالگی» رادیو نمایش بهره گرفته است؟ گفت: نه اصلا شبیه «چهل سالگی» نیست و ما در «روزهای دوست داشتنی» برخلاف «چهل سالگی» کاری با بیوگرافی مهمانان نداریم و فقط از خاطرات و تجربه‌های آن‌ها استفاده می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، احسان کرمی مجری رادیو و تلویزیون با موضوع مزاحمت، جمعه 22 آذر در «روزهای دوست‌داشتنی» از خاطرات و تجربیات خود در این زمینه می‌گوید. «روزهای دوست‌داشتنی» با اجرای فرزاد حسنی و صدابرداری مهدی مرادی به روی آنتن رادیو جوان می‌رود.

همچنین تاکنون بیژن بیرنگ، علی درستکار، عوامل سریال «بچه‌های نسبتا بد» در هفته‌های گذشته مهمانان این برنامه بودند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شهرزاد رحیم نژاد
United States
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
۰
۰
صدابردار این برنامه آقای مهدی حدادی هستن

نیازمندی ها