لیگ قهرمانان اروپا

از گلدان های جام جهانی تا گلدان های اروپایی!

لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی تقریبا به اتمام رسید تا حالا همه منتظر قرعه کشی مرحله بعد این رقابت ها باشند.
کد خبر: ۶۲۴۸۱۵
از گلدان های جام جهانی تا گلدان های اروپایی!

سایت جام جم ورزشی- هشت تیم گروه های A تا D  به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده اند و امشب تکلیف چهار گروه دیگر مشخص می شود. از همین الان همه منتظر گلدان بندی لیگ قهرمانان اروپا هستند تا بعد از قرعه کشی جام جهانی یک قرعه کشی مهم دیگر در فوتبال دنیا انجام شود. در ادامه برخی از مربیانی که تیم هایشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده اند در کنفرانس های خبری پس از پایان بازی های دیشب از عملکرد تیم هایشان می گویند:

آنچلوتی: کاملا حرفه ای بودیم

رئال مادرید در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر صفر کپنهاگن دانمارک را شکست داد.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری پس از این دیدار اظهار داشت:رئال مادرید همانگونه بود که باید باشد. ما کاملا حرفه ای بودیم اما با این وجود فکر می کنم چون رئال مادرید هستیم باید بیش از دو گل می زدیم. البته پیروزی در در کپنهانگ مقابل دانمارکی ها راحت نبود اما رئال با یک بازی گروهی بخشی از دشواری کار را از بین برد. وی افزود: رونالدو و دی ماریا عالی بازی کردند. دی ماریا روز به روز به پختگی بیشتری می رسد و تاکید می کنم که باشگاه رئال به هیچ عنوان قصد فروش این بازیکن را ندارد. ما واقعا به او نیاز داریم. این مربی درباره رکوردزنی رونالدو در گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: اینزاگی همیشه مهاجمی خطرناک در فوتبال اروپا بود، ابراهیموویچ هم همین طور است اما رونالدو چیز دیگری است . او بازیکن کاملی به شمار می رود.

آنچلوتی با تمجید از عملکرد خط دفاعی تیمش گفت: رئال مادرید در تمامی خطوط خود مقابل کپنهاگن هماهنگی و تعادل لازم را داشت. با این رویه در مرحله بعد که با تیم قدرتمندتری روبرو خواهیم شد هیچ نگرانی ندارم.

 

مویس: منچستر همیشه مدعی است

سرمربی تیم منچستریونایتد پس از پیروزی تیمش مقابل شاختار دونتسک اوکراین در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت منچستر یونایتد بدون توجه به عملکردش در لیگ برتر به قهرمانی در لیگ قهرمانان فکر می کند.

منچستر یونایتد با این پیروزی یک بر صفر به عنوان تیم صدرنشین گروه خود به مرحله بعد صعود کرد. دیوید مویس سرمربی منچستری ها در این باره گفت: منچستر همیشه یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بوده است و این فصل نیز می خواهد قهرمانی را به دست بیاورد. ما به هیچ عنوان بد نتیجه گرفتن در لیگ برتر با حضور در لیگ قهرمانان اروپا را  به یکدیگر نسبت نمی دهیم و کار خودمان را می کنیم. ما همانند رئال ، من سیتی ،بایرن و بارسلونا از شانس زیادی برای قهرمانی برخوردار هستیم.

سرمربی منچستر خاطر نشان کرد: در دیدار با شاختار خوب بودیم اما در اوایل نیمه نخست همه چیز خوب پیش نرفت. نتیجه یک بر صفر نتیجه ایده آلی نیست اما ما حالا دیگر به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا و پیروزی مقابل حریف بعدی خود فکر می کنیم.

 

پلگرینی: افسوس که اول نشدیم

تیم منچستر سیتی در آخرین شب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ شکست ناپذیر را مغلوب کرد اما نتوانست صدرنشین گروه شود.

مانوئل پلگرینی سرمربی منچسترسیتی پس از پیروزی سه بر دو تیمش مقابل بایرن مونیخ گفت: ما به مرحله بعد صعود کرده ایم اما خیلی ناراحتم. ما می توانستیم صدرنشین باشیم اما این فرصت از دست رفت آن هم به این دلیل که فقط یک گل کمتر زدیم. پیروزی در آلیانس آره نا خیلی کار بزرگی بود آن هم در شرایطی که ما ابتدا دو گل عقب بودیم. وی افزود: آنقدر صدرنشینی برای من مهم بود که می خواستم با تعویض به این هدف برسم اما به هر حال شرایط به گونه ای پیش رفت که نتوانستم به آنچه که می خواهم برسم.

سرمربی شیلیایی منچسترسیتی در ادامه گفت: فکر می کنم انتقام شکست سه بر یک دور رفت را گرفتیم. باید نشان می دادیم بایرن از ما تیم قوی تری نیست. اکنون باید به مرحله بعد فکر کنیم ما دوم شده ایم و تیم قدرتمندی انتظار ما را می کشد. افسوس می خورم که اول نشدیم اما هدف مهمی داریم که این افسوس را بی معنا می کند. منچسترسیتی به قهرمانی فکر می کند و باید با شجاعت بیشتری به آینده نگاه کند.

 

گواردیولا: از این شکست درس می گیریم

بایرن مونیخ در خانه خود سه بر دو مغلوب منچستر سیتی داشت تا با وجود صدرنشینی پایانی ناراحت کننده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

وی در این باره گفت: ما باید از شکست مقابل منچسترسیتی درس بگیریم تا در مرحله بعدی کمتر با مشکل روبرو شویم. بایرن مونیخ قرار نیست همیشه ببرد و بالاخره جایی شکست می خورد با این وجود تحمل شکست خیلی سخت است. گواردیولا در ادامه گفت: بایرن خوب شروع کرد و موقعیت های خوبی به وجود آورد اما مشکل اینجاست که باید در مقابل تیمی همچون منچسترسیتی بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. آنها برد بزرگی مقابل ما به دست آوردند و با این برد خیلی چیزها را به ما گوشزد کردند. با این شکست ما با آگاهی بیشتری هفته آینده در جام باشگاه های جهان شرکت می کنیم.

گواردیولا اظهار داشت: درنیمه اول بازی سه شنبه شب ما اشتباهات زیادی را مرتکب نشدیم ولی در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم اصلا خوب بازی نکردیم. در کل راضی هستیم. ما امید زیادی به آینده داریم.

 

بلان: قهرمانی از پاری سن ژرمن برمی آید

تیم میلیونر پاری سن ژرمن فرانسه در لیگ قهرمانان اروپا مغلوب بنفیکا شد اما با این حال به عنوان صدرنشین به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

لوران بلان سرمربی تیم پاری سن ژرمن فرانسه درباره این شکست گفت: اگر باختیم به این دلیل نبود که خیالمان بابت صعود راحت شده بود. پاری سن ژرمن هرگز آسوده خاطر وارد میدان نمی شود. ما نه تنها آسوده خاطر نیستیم بلکه دغدغه های زیادی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا داریم . قهرمانی کار بزرگی است که از پاری سن ژرمن بر می آید.

بلان اظهار داشت: از نتیجه بازی با بنفیکا تعجب می کنم. ما در دیداری شکست خوردیم که باید در آن پیروز می شدیم. از بنفیکا بهتر بودیم و تسلط ما در برخی دقایق کاملا واضح دیده می شد.

 

هیپیا: باید بیشتر از یک گل می زدیم

بایرلورکوزن آلمان در ورزشگاه خانگی سوسیه داد اسپانیا پیروزی با ارزشی به دست آورد و با یک گل حریف خود را شکست داد.

سامی هیپیا سرمربی بایرلورکوزن پس از پایان این دیدار گفت: باید بیشتر از یک گل می زدیم.

هیپیا در ادامه گفت: ما بردیم اما باز هم نتوانستیم برتری واقعی خود را نشان دهیم. قدرت واقعی بایرلورکوزن در این دیدار دیده نشد  اما به هر حال سطح بسیار بالای فوتبال را به نمایش گذاشت. وی افزود: نتیجه دیدار منچستر و شاختار برای ما خیلی مهم بود. صدرنشینی برای ما غیر ممکن بود اما باید گل های بیشتری می زدیم تا بازتاب کلی از واقعیت درونی بایرلوکوزن نشان بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: از نتیجه بازی راضی‌ هستم هرچند در ابتدای بازی جالب کار نکردیم که دلیل آن هم شاید خستگی بازیکنان بود. ما موقعیت‌های فراوانی داشتیم که یکی از آنها به گل تبدیل و مسبب پیروزی‌مان شد. مهم‌ترین چیز این است که بازی را بردیم و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کردیم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها