بازیگر فیلم سینمایی "آتیش بازی" گفت: آخرین سالی که به جشنواره فیلم فجر رفتم به دلیل مواجهه با فضایی شلوغ و بی نظم دیگر به جشنواره نرفتم.
کد خبر: ۶۲۳۹۷۲
شقایق دهقان: سالهاست که به جشنواره فجر نمی‌روم

شقایق دهقان"، بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص نقش خود در فیلم سینمایی "آتیش بازی" بیان کرد: در "آتیش بازی" نقش یک معتاد که در کمپ زندگی می‌کند را بازی کردم.

 
وی ادامه داد: این نقش با نقشهای دیگرم متفاوت بود، علاقه مند بودم که نقش یک معتاد را ایفا کنم.
 

دهقان گفت: "آتیش بازی" فیلم کمدی بوده و من در آن نقش کوتاهی را داشتم.
 

وی تصریح کرد: کوتاه یا بلند بودن نقش برایم اهمیت ندارد بلکه علاقه‌ام برای انتخاب این نقش مهم بود.
 

این بازیگر ضمن اشاره به اینکه "گودرزی" به عنوان کارگردان این اثر، بازیگران را خوب هدایت می‌کرد، اظهار داشت: ایده جدیدی در قصه وجود نداشت ولی بواسطه اینکه نقش معتاد را در فضای جدید (کمپ) تجربه کردم برایم دلنشین بود.
 

دهقان در خصوص جشنواره فیلم فجر گفت: به دلیل مشغله کاری سالهاست که به جشنواره فجر نرفتم و زمانی که فیلمها به رسانه‌های تصویری می‌آید، فیلمها را خریداری کرده و نگاه می‌کنم.
 

وی تصریح کرد: آخرین سالی که در جشنواره حضور داشتم با فضایی به هم ریخته، بی‌نظم و شلوغ مواجه شدم و رفتارهای غیر فرهنگی را دیدم که در شان ما نبود و از آن به بعد به جشنواره نرفتم.
 

گفتنی است، "آتیش بازی" به کارگردانی "بهمن گودرزی" بوده و بازیگرانی همچون "امین حیایی"، "الناز شاکردوست"، "سحر قریشی"، "میرطاهر مظلومی" و "عزت‌الله مهرآوران" در آن نقش آفرینی کرده اند.

 

باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها