منصور ضابطیان: برای زمستان آیتم‌های جدیدی داریم

منصور ضابطیان گفت: هدف اصلی برنامه رادیو هفت القاء آرامش به مخاطب است که حتی در تدوین آیتم ها هم به آن توجه داریم.
کد خبر: ۶۲۳۸۵۲
منصور ضابطیان: برای زمستان آیتم‌های جدیدی داریم

منصور ضابطیان مجری برنامه رادیو هفت گفت: امسال هم مانند سال‌های گذشته برای فصل زمستان آیتم‌های جدید را اضافه خواهیم کرد که یک هفته مانده به زمستان آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: برای شب یلدا برنامه ساده‌ای داریم که امیدوارم مورد توجه مخاطب قرار گیرد.

مجری برنامه هفت همچنین گفت: بار‌ها از مخاطبان شنیده‌ام که برنامه رادیو هفت باعث آرامش آن‌ها شده است که امیدوارم این اتفاق ادامه دار باشد.

وی در ادامه توضیح داد: در این برنامه سعی کردیم نگاه اصلیمان رسیدن به آرامش باشد ضمن اینکه در تدوین آیتم‌ها هم بیش از چیزی به این نکته توجه داشتیم و به دنبال عناصر آرامش ساز برای تلویزیون می‌گشتیم.

رادیو هفت آرشیو قوی از موسیقی و تصویر دارد
مجری برنامه هفت در پاسخ به این سوال که یکی از جذابیت‌های برنامه کلیپ‌هایی است پخش می‌کنید. که بیننده را خسته نمی‌کند و هم تکراری نیستند. انتخاب این تصاویر و ساخت این کلیپ‌ها به عهده چه کسی است؟ پاسخ داد: در اوایل برنامه انتخاب موسیقی و تصاویر و ساخت کلیپ بیشتر با من بود اما گروه ما آن‌قدر هماهنگ بود که الان تقریباً اغلب این انتخاب‌ها را بچه‌ها انجام می‌دهند و آن‌قدر به ذهن ما نزدیک است که شاید میزان تصحیحی که انجام می‌دهیم پنج درصد هم نباشد. جدای از این، الان بعد از سه سال ما آرشیو غنی‌ای از تصاویر مختلف داریم که این تصاویر می‌تواند روی موسیقی‌های مختلف سوار شوند که می‌شود رادیو هفتی که الان دارید می‌بینید.

متن را برای چهره و شخصیت خاص می‌نویسیم
وی درباره شیوه‌ دعوت از بازیگران و کسانی که متن‌ها را می‌خوانند نیز گفت: تا یک زمانی روی ارتباطات و روابطی که پیش از ساخت برنامه با دوستان وجود داشت این دعوت‌ها صورت می‌گرفت اما از جایی به بعد مهمانان برنامه خودشان ابراز علاقه کردند که در برنامه حضور داشته باشند. ما مشکلی برای دعوت از این حدود ۸۰۰ نفری که تا امروز در برنامه حضور پیدا کرده‌اند نداشته‌ایم. شیوه‌ انتخاب هم به این صورت است که گاهی متن را برای چهره و یا شخصیت خاصی می‌نویسیم و گاهی هم متن‌هایی وجود دارند که می‌نشینیم و در گروه راجع به این‌که این متن‌ها را چه کسانی می‌توانند اجرا کنند بحث می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم. بعضی از دوستان هم هستند که جزء گروه رادیو هفت شده‌اند که حتی آمار پخش کار‌هایشان را هم دارند و به محض این‌که متن‌هایشان پخش می‌شود و تمام می‌شود، تماس می‌گیرند و می‌گویند متن‌های ما تمام شد، کی برای ضبط مجدد بیایم.

بخش جذاب برنامه گفتگو با کودکان است
ضابطیان درباره چگونگی شکل گیری آیتم‌های برنامه گفت‌و‌گو با بچه‌ها نیز توضیح داد: رادیو هفت در طول این مسیر که جلو آمده مدام پیشرفت کرده و چیزهایی به برنامه افزوده شده است. این بخش مصاحبه با بچه‌ها هم جزء همین‌هاست. یک روز خانه‌ یکی از دوستانم دعوت بودم. وقتی منتظر آسانسور بودم پسر بچه‌ سه‌چهار ساله‌ بانمکی که داشت سه‌چرخه بازی می‌کرد جلو آمد و خیلی مؤدب سلام کرد و دست داد و گفت من کامیارم. شما کی هستی؟ من هم گفتم من منصورم. گفت می‌ای بازی کنیم؟ گفتم بله و نیم ساعتی را بازی کردیم و حرف زدیم و من دیدم این بچه چقدر خوب صحبت می‌کند. بعد که رفتم بالا مشخصات پسربچه را به دوستم دادم و از او پرس‌وجو کردم. دوستم هم گفت این پسر سرایدار ساختمان است. خواستم که با پدرش بالا بیایند و بعد که با پدرش گپ زدیم فکر کردم این بچه که این‌قدر خوب صحبت می‌کند را می‌شود دعوت کرد به رادیو هفت و یک مصاحبه با او کرد.

وی ادامه داد: اتفاقاً مصاحبه خیلی هم گرفت. و بعد همین‌طور بچه‌های دیگر آمدند و بعد دیدیم چه بامزه! عجب دنیای عجیب‌وغریبی شده و این بچه‌ها چقدر باهوشند و دنیای پاکی دارند. این تبدیل شد به یک آیتم ثابت و جالب این‌جاست که ما این‌همه بازیگر و ورزشکار و چهره‌های مختلف را دعوت می‌کنیم اما این‌قدر که مردم آیتم بچه‌ها را دوست دارند هیچ آیتم دیگری را دوست ندارند.

برنا- سپیده حیدرآبادی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها