در مراسم رونمایی از سایت و پوستر جشنواره، برخی چهره‌های سینمایی کشور حضور داشتند

رونمایی از پوستر فیروزه‌ای جشنواره فجر

کمتر از دو ماه مانده به برگزاری سی و دومین جشنواره‌ فیلم فجر از چهار پوستر و سایت این رویداد سینمایی رونمایی شد و دبیر جشنواره‌ و برخی چهره‌های سرشناس سینمایی فیلم فجر با تبریک سال تحویل سینمای ایران این رویداد هنری را یک سرمایه ملی دانستند.
کد خبر: ۶۲۳۷۸۲

به گزارش ایسنا، در این مراسم که روز گذشته در موسسه رسانه‌های تصویری و با حضور جمعی از سینماگران و برگزارکنندگان دوره‌های قبل و مسئولان فعلی برگزار شد، محمد حیدری، مدیر هنری جشنواره فیلم فجر در سخنانی گفت: امسال در بخش مدیریت هنری جشنواره برای تمام مراحل هنری اعم از پوستر، تبلیغات محیطی و آیین‌ها،‌ تم مشخصی را در نظر گرفتیم و بر آن اساس رنگ قالب پوسترها را فیروزه‌ای، سورمه‌ای و بنفش انتخاب کردیم. در ادامه مراسم، انسیه شاه‌حسینی و پوران درخشنده پوستر بخش سینمای ایران را رونمایی کردند.

درخشنده با بیان این‌که همه امیدواری‌ها برای این است که سینمای ایران به تعالی برسد، گفت: مهمترین دلیل بودن ما مردم هستند، مردمی که باید به آنها فکر کرد، به آنها اعتماد کرد و از زبان آنها به مسائل نگاه کرد.

در ادامه این مراسم، رسول صدرعاملی و مسعود فراستی پوستر بخش بین‌الملل (جام جهان‌نما)، محمدرضا عباسیان (دبیر دوره گذشته جشنواره) و هومن بهمنش پوستر بخش نگاه‌نو، جمال امید و فیاض پوستر بخش سینمای سعادت را رونمایی کردند. علیرضا رضاداد، دبیر سی‌ و دومین دوره‌ جشنواره‌ فیلم فجر با بیان این‌که جشنواره فجر یک سرمایه ملی است و همه، حافظ، نگهبان و پاسدار این سرمایه ملی هستیم، اظهار کرد: امیدوارم در سینمای کشور فضای آرامش، امید و دلبستگی تقویت شود و بتوانیم به تعالی سینما فکر کنیم.

در بخش دیگری از این مراسم، رسول صدرعاملی کارگردان سینما هم در سخنانی کوتاه بیان کرد: جشنواره فیلم فجر مهم‌ترین اتفاق سینمای ماست ولی من می‌گویم که از 15- 10 سال قبل جشنواره فجر برای همه سینماگران دنیا و برای همه کسانی که سینمای ایران را رصد می‌کنند، مهم است.

حمید فرخ‌نژاد هم در سخنانی با اشاره به این‌که جشنواره فجر برای سینمای ما حکم سال تحویل دارد، گفت: رسم است در آغاز سال نو دعا می‌کنند، پس من هم برای سینما دعا می‌کنم. آرزو می‌کنم سینماگر امنیت داشته باشد و با جابجا شدن مدیران حالش بهتر شود. بهترین بازیگر نقش مرد سی‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر افزود: امیدوارم فیلم‌هایی که مجوز دارند از سوی یک نفر در یک شهرستان دیگر پایین آورده نشود. این بازیگر سینما تاکید کرد: سینما را به چشم برانداز نگاه نکنیم، چرا که بالاترین آمار کسب افتخار متعلق به سینماست، با سینما محترمانه‌تر برخورد کنیم چرا که کشورهای کوچک حوزه خیلج‌فارسی کرو رکرور پول خرج می‌کنند تا وجاهت ما را داشته باشند. در این مراسم علاوه بر پوسترهای جشنواره، سایت سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نیز رونمایی شد و قرار است تا 12 روز آینده بخش انگلیسی آن نیز فعال شود.

در این مراسم علاوه بر مسئولان جشنواره فجر، سینماگران از جمله علیرضا شجاع‌نوری، حسین زندباف، محمدحسین لطیفی، منوچهر شاهسواری، آتوسا قلم‌فرسایی، محمدرضا عرب، ابراهیم داروغه‌زاده، امیر سیدزاده،‌ سیدضیاءالدین دری، داریوش فرهنگ و مینو فرشچی حضور داشتند.

اجرای این مراسم را جلیل اکبری صحت مدیر‌روابط عمومی جشنواره به‌عهده داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها