با شنیدن نام کروش بهتر می توان قضاوت کرد

کاپلو: بازیکنان ایرانی را نمی شناسم

تکرار همگروهی 1998

هم گروهی ایران و آلمان در قرعه کشی روزنامه ورزشی بیلد

در قرعه کشی روزنامه بیلد در جام جهانی فوتبال 2014 برزیل، ایران و آلمان در یک گروه قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۲۲۷۹۵
هم گروهی ایران و آلمان در قرعه کشی روزنامه ورزشی بیلد

درحالی که مراسم قرعه کشی رسمی برای تعیین گروه های 32 تیم راه یافته به مرحله نهایی جام جهانی فوتبال قراراست امروزانجام شود،روزنامه پرتیراژ بیلد قرعه کشی فرضی درمورد تعیین تیم ها را توسط ˈ یوهانس ب کورنرˈ مشهور ترین مجری و خبرنگار ورزشی آلمان و با حضور وکیل این روزنامه انجام داد.

براساس این قرعه کشی فرضی،تیم های فوتبال ایران و آلمان در یک گروه قرار گرفتند.

بیلد در رابطه با هم گروهی ایران وآلمان درقرعه کشی فرضی جام جهانی برزیل نوشت:تیم فوتبال ایران که در جدیدترین رده بندی فیفا در مقام 45 دنیا قرار دارد،همراه با تیم فوتبال آلمان با سه بار عنوان قهرمانی جهان،هلند نایب قهرمان فوتبال جهان در رقابت های 2010 آفریقای جنوبی و شیلی از آمریکای جنوبی به عنوان تیم پانزدهم فوتبال جهان درفهرست فیفا، هم گروه شده اند که اگر قرعه کشی رسمی نیز چنین نتیجه ای داشته باشد، آلمان به راحتی از گروه خود صعود خواهد کرد.

این مطلب می افزاید: اگر در قرعه کشی رسمی نیز با چنین تقسیم بندی مواجه باشیم، تکرار هم گروهی دو تیم در سال 1998 خواهد بود که آلمان و ایران در جام جهانی 1998 نیز هم گروه بوده اند که در این سال ایران با نتیجه 2 بر صفر بازی را باخت.

به نوشته این روزنامه ایران در جام جهانی آرژانتین نیز با هلند هم گروه بوده که با نتیجه 3 بر صفر شکست خورده است.

کارشناسان فوتبال آلمان طی روزهای گذشته و با نزدیک شدن موعد قرعه کشی رسمی جام جهانی احتمال هم گروهی ایران و آلمان را زیاد می دانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها