ادعاهای جدید احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد، در آخرین جلسه با حضور برخی همکارانش در دولت دهم، پیش از تخلیه ساختمان لادن، ادعاهایی را درباره لاریجانی، هاشمی و روحانی مطرح کرده است.
کد خبر: ۶۲۲۰۲۱
ادعاهای جدید احمدی نژاد

سایت جهان گزارش داد که احمدی نژاد در این جلسه با اشاره به اینکه هنوز ارتباطش را با مردم حفظ کرده گفته است: خودم شخصا با خیلی‌ها مرتبط هستم. مردم از دولت ناراحت هستند.

وی می گوید: روحانی برای اصلاح داخلی نگاه به خارج دارد و این جواب نخواهد داد و مردم هم به زودی خواهند فهمید.

رئیس جمهور سابق در ادامه با کنایه می گوید: حالا دیگر کشور گل و بلبل شده‌ است و ظاهرا فقط مشکل من بودم!

وی افزوده است که هاشمی هنوز از من انتقام نگرفته و برای برخورد با من و دوستانم برنامه دارد.

احمدی‌نژاد به مذاکره با آمریکا هم اشاره کرده و گفته است: زمان من بهترین موقع برای این کار بود. آن موقع باید نرمش قهرمانانه مطرح می‌شد که نشد! هاشمی الان دور برداشته، آن موقع از من می‌ترسید. روحانی هم با عملکرد بدش کار را به جایی خواهد رساند که مردم به این حرف برسند که اشتباه کرده‌اند که به او رای داده‌اند.

وی اشاره کرده است که دلیل دشمنی این‌ها با من این است که من پول مردم را به خودشان داده‌ام ولی این‌ها مانده‌اند و نمی‌توانند پولش را تامین کنند!

احمدی نژاد گفت: روحانی زمان انتخابات به من پیام داد که از من حمایت کن و کمک کن، حق و حقوق و سمتت محفوظ خواهد بود که من قبول نکردم!

رئیس دولت دهم گفت: لاریجانی‌ها با وجود اینکه من کنار رفته‌ام هنوز دارند علیه من کار می‌کنند.

وی می افزاید: پایگاهمان در بین طبقه محروم هم ضربه خورده که برای ترمیم آن باید تلاش کنیم.

احمدی‌نژاد درباره دانشگاه اش نیز گفته است که مراحل آن در حال انجام است و قطعا راه اندازی خواهد شد.

همچنین در این جلسه تصویب می‌شود که برای پاسخگویی به سیاه‌نمایی درباره عملکرد دولت نهم و دهم، یک سایت اینترنتی راه‌اندازی و عملکرد دولت نهم و دهم به صورت شفاف منتشر شود.

حسینی وزیر اقتصاد دولت سابق، در این جلسه که پس از سخنرانی روحانی در دانشگاه تهران و اظهارات وی درباره خزانه خالی، برگزار شده بود، مأمور می‌شود که به اظهارات روحانی پاسخ دهد.

آخرین خبرها حکایت از آن دارد که ساختمان لادن اواخر آبان ماه به طور کامل تخلیه شده و به وزارت دادگستری تحویل داده شده است.

گفته می شود احمدی‌نژاد با اشخاص متعددی از جمله سید حسن خمینی برای در اختیار گرفتن یک ساختمان رایزنی کرده است. ظاهراً سید حسن خمینی هم با تقاضای احمدی نژاد موافقت کرده است.

از سویی خبرها حکایت از نقل مکان احمدی نژاد و تیمش به ساختمانی در ولنجک دارد. برخی از نزدیکان احمدی‌نژاد اعلام کرده اند این ساختمان متعلق به بنیاد مستضعفان است اما با این وجود برخی دیگر این ساختمان را متعلق به نهاد ریاست جمهوری می‌دانند.

واکنش تند صادق به نامه احمدی‌نژاد

مشاور رئیس‌جمهور گفت: پیش از این دولت، درگیر بگم‌بگم‌ها و بگوبگوها بوده است، اما دولت یازدهم به دنبال رفع مشکلات و درمان دردهای ملت است.

به گزارش جهان، محمدرضا صادق مشاور رئیس‌جمهور با اشاره به نامه امروز محمود احمدی‌نژاد به حسن روحانی و دعوت از وی برای حضور در یک مناظره، گفت: در شرایط کنونی نگاشتن این نامه دردی را از کشور دوا نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور و دولتش به دنبال درمان دردهایی از کشور است که کشور ۸ سال درگیر آن بوده و مردم دچار آن بوده‌اند،‌ افزود: مردم به اندازه کافی دست به گریبان مشکلات متعدد هستند و نباید با چنین اقدامایت ذهن مردم را درگیر کرد.

مشاور رئیس‌جمهور تصریح کرد: پیش از این دولت، درگیر "بگم‌بگم‌ها" و "بگو بگوها" بوده است، اما دولت یازدهم به دنبال رفع مشکلات و درمان دردهای ملت است.

تماس تلفنی عارف با همسر کروبی

در پی بستری شدن مهدی کروبی در یکی از بیمارستان‌های تهران، محمدرضا عارف در تماس تلفنی با فاطمه کروبی از آخرین وضعیت درمانی وی کسب اطلاع کرد.

به گزارش ایسنا رئیس بنیاد امید ایرانیان در این تماس تلفنی ضمن جویا شدن آخرین وضعیت جسمی و روحی مهدی کروبی، برای وی آرزوی سلامتی و بهبودی کرد.

در این تماس تلفنی، فاطمه کروبی اطلاعاتی از آخرین وضعیت درمانی همسرش ارائه کرد.

بازداشت 10 نفر از عوامل ترور دادستان زابل

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: 10 نفر از عوامل حادثه ترور دادستان زابل دستگیر شدند.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی امروز در گفت‌وگو با فارس در زاهدان اظهار داشت: تاکنون 10 نفر از عوامل حادثه دادستانی زابل دستگیر شده‌اند.

وی گفت: از تعداد دستگیرشدگان حادثه دادستانی زابل، دو نفر خانم هستند.این مسئول افزود: در بدو امر یکی از عواملی که دخالت مستقیم داشت و در صحنه ترور نیز حضور داشته دستگیر و بلافاصله بعد از آن با بررسیهای انجام شده افراد دیگر که نقش مستقیم و غیر مستقیم در دستور تعقیب و بررسی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در مجموع حدود 10 نفر شناسایی و دستگیر شدند، امروز بیش از 90 درصد از عوامل دستگیر و در اختیار دستگاه قضایی قرار دارند.

حمیدی در پایان اذعان داشت: یکی دو نفر تحت تعقیب و رصد اطلاعاتی قرار دارند که با دستگیری آنها این پرونده از ابتدا تا انتها مورد شناسایی، تعقیب و دستگیری قرار گرفته است.

لازم به ذکر است موسی نوری ‌قلعه‌نو دادستان زابل صبح روز چهارشنبه 15 آبانماه جاری به همراه راننده خود در ابتدای جاده زاهدان در مسیر محل کار هدف اقدام تروریستی واقع شده و به شهادت رسیدند.

توطئه عربستان سعودی و اسرائیل بر علیه برنامۀ هسته ای ایران

عربستان سعودی و اسرائیل  سرگرم توسعۀ " سوپر استاکس نت" جدید علیه برنامۀ هسته ای ایران هستند.

به گزارش بولتن نیوز، شبکه RT نوشت: عربستان سعودی و بخش اطلاعاتی موساد اسرائیل در توطئه تولید کرم کامپیوتری " مخرب تر " از بدافزار استاکس نت برای خرابکاری در برنامه هسته ای ایران با یکدیگر همدست شده اند.

یک منبع ناشناس نزدیک به سرویس های مخفی عربستان در اواخراین هفته به خبرگزاری فارس گفته: شاهزاده بندر بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود، رئیس جاسوسی عربستان و مدیر آژانس اطلاعاتی موساد اسرائیل تامیر باردو در روز 24 نوامبر نمایندگان خود را به جلسه ای در وین فرستاده اند تا همکاری دو طرف را در عملیات اطلاعاتی و خرابکاری علیه برنامه هسته ای ایران تقویت کنند.

این منبع خاطر نشان کرده که یکی از موضوعات اصلی مورد بحث ، تولید بد افزاری مخرب بدتر از ... استاکس نت بوده است.

استاکس نت ، کرمی کامپیوتری که در سال 2010 کشف شده ، اساس حمله ای سایبری را تشکیل می داد که در برنامه غنی سازی اورانیوم ایران نفوذ کرده و موجب خرابکاری در این برنامه شده بود. پیچیدگی این بدافزار موجب شد تا محققان ادعا کنند که توسعۀ آن کار یک یا چند نفر نیست و تنها از عهدۀ یک دولت متخاصم بر می آید. 

به طور کلی اعتقاد بر این است که این بد افزار توسط ایالات متحده و اسرائیل تولید شده ، و پیمانکار سابق NSA  و ادوارد اسنودن خلاف کار، در مصاحبه ای در ماه ژوئیه، تنها نقش پنهان خود را در این ماجرا تایید کردند.

هدف از توسعۀ این نرم افزار مخرب جدید " جاسوسی در برنامه هسته ای ایران و از بین بردن ساختار نرم افزاری آن است."این منبع آگاه ابراز تمایل کرد تا به دلیل حساسیت اطلاعاتی که مطرح کرده نامش فاش نشده باقی بماند. 

این طرح به مقدار زیادی زمان و بودجه نیاز دارد، که فعلا چیزی حدود 1 میلیون دلار  برآورد شده است.  ظاهرا عربستان سعودی با آغوش باز از این طرح استقبال کرده است.

شاهزاده بندر، رئیس ادارۀ جاسوسی عربستان با باردو از موساد در شهر بندری عقبۀ اردن ملاقات کردند ، که این حرکت موجب نگرانی شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز، ولیعهد عربستان سعودی گردیده است ،گویا وی به شاهزاده بندر توصیه کرده که از درگیری مستقیم در جلسات شور و مشورت پیرامون این موضوع احتراز کند ، و در عوض اگر جلسات " مخفیانه " با اسرائیل را برسر موضوعات استراتژیک خاورمیانه ، مد نظر قرار دهد مناسب تر است.

منبع فارس اشاره کرده که توافق اخیر بین ایران و گروه 1+5  ( آمریکا، روسیه، چین، فرانسه و بریتانیا به علاوه آلمان) مقامات عربستان را نگران کرده است، و اینکه بندر پیش از این هم قرارداد موقت ژنو را به عنوان " خیانت غرب " محکوم کرده بود. بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر اسرائیل نیز توافق 23 نوامبر را به عنوان " اشتباه تاریخی " غرب مور سرزنش و انتقاد شدید قرار داده است.

در17 نوامبر ، ساندی تایمز گزارش داد که سازمان اطلاعات اسرائیل موساد و مقامات عربستان سعودی با یکدیگر همدست شده اند تا چنانچه این برنامه هسته ای ایران به اندازه کافی محدود نشود، برای مقابله با آن برنامه ای عملیاتی طراحی کنند.  بنا به گزارش ها هر دو دولت ابراز نگرانی کرده اند که مبادا مذاکرات ژنو با اعطای امتیازاتی به ایران خاتمه یابد.

با توجه به رسانه های محلی، در هفته گذشته شاهزاده بندر نیز در نشستی در تل آویو با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه، حضور یافته تا در مورد روابط ایالات متحده با ایران به بحث و تبادل نظر بپردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۶
بهنام
United States
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
۰
۰
من حرفهای احمدی نژاد را قبول ندارم
رمضان پور
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
۰
۰
بهتر است این مناظره برگزار نشود چون باز بگم بگم ها پیش می آید
شهروند ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
۰
۰
درود بر احمدی نژاد من به عنوان یك شهروند ایرانی میگم كه اقای احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوریش بسیار با قاطعیت كار میكرد و این یارانه واقعا كار خوبی بود حق مردم را داشت میداد اگر الان یارانه بد هست دولت یازدهم میگه چرا ان موقع مجلس یا كسان دیگر مطرح نمیكردند حالا یارانه اخ شده من با اقای احمدی نژاد بسیار موافقم تمام كارهایش درست بود.
جواد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
۰
۰
سلام:به نظر من اگه احمدی نزاد واقعا قصد دفاع از كارنامه هشت سالش داشته باشه مناظره خیلی هم خوبه اما باتوجه به سال 88 آقای احمدی نزاد بیشتر قصد داره چهره خوب آقای روحانی را با به انحراف كشیدن ذهن مردم خراب كنه.و این كار باعث تشنج اذهان مردم میشه و باعث خراب كردن آرامش موجود در جامعه میشه.
فاطمه السادت
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
۰
۰
بابا ایشون سه ماه هم طاقت نیاورد . لابد از آقای رحیم مشایی اجازه گرفتی این حرف های بی اساس را بزنی
سارا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
من اصلا با مناظره بین این دو نفر موافق نیستم برای اینكه احمدی نژاد هیچ وقت نه درست حرف میزنه و نه درست گوش میكنه و الان تنها قصدش از پیشنهاد این مناظره تخریب چهره روحانی در مقابل مردمه
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
احمدی نژاد می خواد یه كاری كنه دوباره در عرصه سیاست مطرح بشه و مورد توجه و حمایت یه عده ای قرار بگیره . باورش نمیشه كه بعد از حمایت از مشایی ملت نه خودش رو قبول دارند نه مشایی رو .
صادق
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
اقای احمدی نژاد تا كی تنش می خواهی درست كنی چرا دست از سر ما بر نمیداری شما هشت سال در راس قدرت بودین و دیدیم كارهایی كه انجام دادین آمارهایی كه كل كارهای دولتهای دیگر را زیر سوال بردین ولی آمارهایی كه شما دادین با واقعیت خیلی فاصله داشت ما مردم داشتیم شرایط را با تمام وجودمان حس میكردیم چرا همیه می خواهی به جامعه شك وارد كنی بگذار ایران كمی ارام باشد
65
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
جناب احمدی نژاد در این 8سال چكار كردی جز گرانی برای مردم حالا هم كه مملكت داره كم كم درست میشه میخاهی چوب لای چرخ كشور بزاری برو زندگیت رو بكن اگر مناظره كن بودی 4سال پیش عكس ناموس مردم را نمایش نمیدادی
محسن
Netherlands
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
اقای احمدی نژادبهتره تو همون فكر مدیریت جهانی باشه مناظره های قبلیشونو دیدیم
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
احمدی نژاد زمانی و دوره ای شانس ریاست جمهوری را كسب كرد و رفت ان شالله یاد او هم خیلی زود از خاطره های ملت ما میره .
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
آقای احمدی نژاد بعد از دوره ریاستشون هم این بگم بگم ها رو ول نمیكنن...!
حتما تو مناظره هم میخوان یه مشت كاغذ باطله بگیرن دستشون بگم آمارش موجوده...!!!
مناظره بشه چقدر بخندیم از حرفای آقای احمدی نژاد...!
دل مردم یكم شاد میشه...!
ح.عابدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
بنظرمیرسه من احمدی نژاد بدنبال راهی برای بروز ماندن ومطرح شدن مجدداست
مهدی پلنگ از چهار محال
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
۰
۰
درود بر احمدی نژاد من به عنوان یك شهروند ایرانی میگم كه اقای احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوریش بسیار با قاطعیت كار میكرد و این یارانه واقعا كار خوبی بود حق مردم را داشت میداد اگر الان یارانه بد هست دولت یازدهم میگه چرا ان موقع مجلس یا كسان دیگر مطرح نمیكردند حالا یارانه اخ شده من با اقای احمدی نژاد بسیار موافقم تمام كارهایش درست بود. دمت گرم . انشاالا دور بعد منتظر حضور سبزت هستیم

saeed
Hong Kong
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
۰
۰
سلام به نظرم كسی كه دنبال مناظره است به دنبال حل مشكلات مملكت نیست یاد بگیرید از قالیباف همشهریم باز با دولت همكاری كرد دوباره شد شهردار این بد نیست
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
۰
۰
آقای احمدی نژاد گیرم كه شما نیت خیر داشتی كه به مملكت خدمت كنی بارها گفتی دستهای پنهان مانع كار كردن ما هستن آقا وقتی دستهای پنهان( البته به قول خودت) از شما قویتر بودند شما كه می دیدی تبعات این زورآزمائی شما با مافیای مخالفتون دامن گیر مردم شده چرا ادامه دادی تا مردم هر روز پرمشكلتر از روز قبل بشن باید با عذر خواهی از مردم از پستت كناره میگرفتی نه اینكه با لجبازی با همه حتی مقام معظم رهبری هر روز به تعداد اشتباهاتتان اضافه می كردید و با این بگم بگم ها، همه چیز رو نادیده می گرفتید .كدام رئیس جمهور وقتی بهش میگن پرتغال گرونه میگه بیاین از سر كوچه ما بخرین . كدام رئیس جمهور با بركنار كردن وزیر امور خارجه به اون شكل (در سفر خارج از
كشور) آبروی بوروكراسی اداری مملكت رو میبره یعنی نمیتونستی صبر كنی برگرده بعد بر كنارش كنی بی احترامی به وزیر به اون شكل زیر سوال بردن فرهنگ ملت ایران در حفظ شان و شخصیت افراد بود اون از نحوه اجرای برنامه یارانه بود كه تمام بزرگان اقتصاد كشور گفتن این روش تورم كمر شكن به همراه داره (البته همه اشتباه میكردند چون شما با اون آقای مشائی وحی منزل بودید ) ادبیات گفتاری شما هم كه الا ماشا ا .... خلاصه دستتون درد نكنه كه ظرف 5 ماه قیمت لبنیات رو 4 برابر گوشت رو 2 برابر دلار رو 2 برابر تنقلات رو 4 برابر و خیلی هاش كه تو این بحث نمی گنجه رو بالا بردید و تحویل نفر بعدی دادید . آقا مناظره كدومه شما به عنوان رییس دولت باید طوری مدیریت میكردی كه این وضعیت پیش نیاد و اگر دیدی نمیتونی باید پست رو واگذار میكردی .

نیازمندی ها