گرفتن مجوز واردات خودرو حق سوریان بود اما فکر می‌کنم باید تجدید نظری در این مورد صورت می‌گرفت و آن مجوز را به سایر وزرشکاران هم می‌دادند.
کد خبر: ۶۲۱۹۱۲
حدادی: چرا فقط به سوریان حواله خودرو دادند؟

احسان حدادی  با بیان این که در تهران بسر می‌برد و در این شهر تمرینات آماده‌سازی خود را سپری می‌کند، اظهار داشت: احتمالا هفته آینده برای برپایی اردوی آماده‌سازی راهی کیش خواهم شد. اگر شرایط مهیا شود، کیم بوخونوسف یک ماه به کیش خواهد آمد و در آن‌جا تمریناتم را زیر نظر وی پیگیری خواهم کرد. البته این منوط به چگونگی شرایط بیماری وی است.

وی ادامه داد: بنا دارم بعد از المپیک زمستانی روسیه، راهی شهر آدلر شده و زیر نظر کیم بوخونوسف تمرین کنم. علت این که بعد از المپیک زمستانی به این شهر خواهم رفت این است که در حال حاضر روسیه برای برگزاری المپیک زمستانی بسیاری شلوغ است و شهر آدلر در نزدیکی سوچی محل برگزاری این بازی‌ها قرار دارد.

دانده مدال نقره بازی‌های المپیک 2012 لندن در خصوص اظهارات قبلی خود مبنی بر برگزاری نشست خبری و صحبت در خصوص چگونگی شرایط قرارداد خود با پرسپولیس، گفت: قرار شده در یکی، دو هفته آینده خبر‌هایی شود. در هر صورت ما هم نیازهایی داریم و امیدوارم مطالباتم به زودی پرداخت شود.

حدادی در خصوص اظهارات هادی ساعی مبنی بر این که برخی از قهرمانان هیچ وقت به کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک سر نمی‌زنند، خاطرنشان کرد:  در هر صورت ساعی پیشکسوت ما است. او قهرمان و اسطوره ایران است. اگر او این‌ طور فکر می‌‌کند، شاید دقیقا همین‌گونه است.

وی اضافه کرد: حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک و رای دادن، مسئولیت سنگینی است. البته برخی از دوستان صحبت کرده‌اند که من باید باشم. این نظر لطف آنها است اما خدا را شاهد می‌گیرم که آقای میران، سوریان، سلیمی همگی دوستان من هستند و اصلا با این موضوع مشکلی ندارم که چه کسی در این انتخابات باشد. اگر آن‌ها بروند انگار من رفته‌ام. اگر باشیم، وظیفه سنگینی بر عهده ما است، اگر هم نباشیم این وظیفه بر گردن دوستان خواهد بود.

عضو تیم ملی دوومیدانی در خصوص دریافت مطالبات خود از کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: هنوز نیمی از مطالبات سال گذشته که در اردوهای برون مرزی شرکت کرده‌ام، باقی مانده و قرار شده هماهنگی‌هایی صورت بگیرد و بعد از انتخابات کمیته ملی المپیک این مبالغ پرداخت شود.

«علی‌ آبادی، رئیس کمیته ملی المپیک گفته بود پاداش در نظر گرفته شده برای مدال نقره شما در المپیک لندن مثل مدال طلا محاسبه خواهد شد.آیا این پاداش به شما تعلق گرفته است؟» حدادی در این مورد گفت: هنوز با آقای علی‌ آبادی صحبت نکردم. ایشان گفته بود پاداش مدال نقره حدادی را به مانند  طلا پرداخت می‌کنیم. اگر به من این پاداش را بدهند خیلی خوب است چرا که با آن هزینه‌های زیادی که صرف اردوهای برون مرزی کرده‌ام، باز خواهد گشت.

وی در خصوص مجوز ورود خودرو که نتوانسته بود از دولت قبلی بگیرد، اظهار داشت: دنبال مجوز ماشین بودم که به من ندادند اما در پایان مجوزی را به 55 ورزشکار دادند که یکی هم به من رسید. البته آن مجوز برای ماشین خاص نبود. این همان مجوزی است که به والیبالیست‎ها هم دادند. مجوز خاصی نبود و اجازه ورود ماشین با حجم 3500 به ما داده می‌شد. این مجوز معادل 120 میلیون تومان بود.

حدادی در پاسخ به این پرسش که شما در دولت پیشین نتوانستید مجوز بگیرید اما چطور شد که سوریان مجوز ورود 2 ماشین را بگیرد به تسنیم گفت: دوست ندارم در مورد کسی صحبت کنم اما حمید خان حقش است. او 5 طلای جهانی و یک مدال المپیک دارد اما فکر می‌کنم باید تجدید نظری در این مورد صورت می‌گرفت و آن مجوز را به سایر وزرشکاران هم می‌دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها