معاون فنی و درآمد سازمان تامین‌اجتماعی از بهبود فرآیند انتقال مکانیزه سوابق بیمه‌شدگان خبر داد و گفت: با صدور دستور اداری به واحدهای اجرایی تامین‌اجتماعی در سراسر کشور ارسال الکترونیکی سوابق و دستمزد بیمه‌ شدگان در دستور کار قرار گرفته است. محمدحسن زدا حذف کاغذ از فرآیندهای اداری تامین‌اجتماعی را برنامه اصولی این سازمان برشمرد و افزود: با الکترونیکی شدن فرآیندهای اداری، امکان افزایش سرعت و دقت و همچنین کارایی بیشتر برای خدمت به بیمه‌شدگان فراهم می‌شود.
کد خبر: ۶۲۰۵۴۲

به گزارش مهر، وی الکترونیکی شدن فرآیند درخواست و اعلام سوابق و دستمزد بیمه‌شدگان را نیازمند فراهم شدن امکانات مناسب و بهبود ارتباط بین شعب تأمین‌اجتماعی دانست و اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی در راستای ارتقای حوزه فناوری اطلاعات سازمان انجام شده است و با فراهم شدن تمامی شرایط لازم اکنون فرآیند درخواست و اعلام سابقه بیمه‌شدگان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

زدا با ابراز امیدواری نسبت به ارتقای خدمات الکترونیکی تأمین‌اجتماعی ادامه داد: استفاده بیشتر از فناوری اطلاعات، بهترین راهکار برای تسریع خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان و افزایش رضایتمندی جامعه است و این موضوع از اولویت‌های اصلی سازمان تامین‌اجتماعی است.

 

برای مشاهده سوابق بیمه با موبایل کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها