هفته چهاردهم لالیگا

رئال، آلمریا را 5 تایی کرد، رونالدو مصدوم شد

کریس رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید در شبی که یک گل از پنچ گل پیروزی بخش تیمش مقابل آلمریا را به ثمر رساند مصدوم شد.
کد خبر: ۶۱۸۵۲۳
رئال، آلمریا را 5 تایی کرد، رونالدو مصدوم شد

سایت جام جم ورزشی- رونالدو در حالی مصدوم شد که دو روز پیش در مصاحبه ای به طعنه مصدومیت های پی در پی لیونل مسی را به استهزا گرفته بود.

رئال مادرید در حضور بیش از 13 هزار تماشاگر ورزشگاه خانگی آلمریا با نتیجه 5 بر صفر میزبان خود را شکست داد. در این بازی کریس رونالدو (3)، کریم بنزما (61)، گرث بیل (72)، فرانسیسکو آلارکون (75) و آلوارو موراتا (81) برای رئال گل زدند. رونالدو در این بازی مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد.

اتلتیکومادرید هم در حضور 35 هزار تماشاگر ورزشگاه ویسنته کالدرون با نتیجه پر گل 7 بر صفر میهمان خود ختافه را در هم کوبید. در این بازی رائول گارسیا (26، 52)، آلبرتو لوپو (37، گل به خودی)، داوید ویا (49، 78)، دیه گو کاستا (69) و ادریان لوپز (90) برای اتلتیکو گل زدند. ختافه از دقیقه 42 با اخراج خوان والرا 10 نفره به بازی ادامه می داد.

بارسلونا هم در حضور بیش از 71 هزار تماشاگر ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه 4 بر صفر مقابل میهمان خود گرانادا به برتری دست یافت. در این دیدار آندرس اینیستا (20، پنالتی)، سسک فابرگاس (40، پنالتی)، الکسیس سانچز (71) و پدرو رودریگز (90) برای آبی و اناری ها گل زدند.

در بازی دیگر شنبه شب هم رئال سوسیداد در خانه خود با نتیجه 4 بر 3 از سد سلتاویگو گذشت. در ادامه رقابتهای این هفته امشب (یکشنبه) 3 دیدار دیگر برگزار می شود که برنامه آن به شرح زیر است:

* لوانته – ویارئال
* رایووایکانو – اسپانیول
* الچه – والنسیا
* سویا – بتیس

جدول رده بندی:
1- بارسلونا 40 امتیاز
2- اتلتیکومادرید 37 امتیاز
3- رئال مادرید 34 امتیاز

Granada pay the penalty as Barça run goes on

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها