این سیستم جدید، موجود در ولوو FH سری جدید ، ترکیبی از یک رادار و یک دوربین است که با هم کار کنند برای شناسایی و نظارت بر وسایل نقلیه در مقابل . سیستم طراحی شده است برای مقابله با هر دو وسایل نقلیه ثابت و متحرک و می تواند جلوگیری از برخورد با یک هدف در حال حرکت در سرعت های نسبی تا ۷۰ کیلومتر / ساعت است .
هنگامی که سیستم تشخیص یک وسیله نقلیه است که کامیون در سرعت فعلی خود رسید ، سیستم هشدار دهنده فعالنور قرمز ثابت در شیشه جلو اتومبیل به منظور جلب توجه راننده به جاده .
Almqvist ، “می گوید : ” ما نمی خواهیم به سر می برد از رانندگان زیرا ما معتقدیم آنها در بهترین موقعیت به پاسخ، آنها ممکن است قادر به رانندگی با خیال راحت در اطراف وسیله نقلیه هستند .
اما در صورتی که کامیون نتواند به تشخیص هر گونه واکنش از راننده ، مانند فرمان یا ترمز، ارتقاء سیستم به نور چراغ قرمز چشمک زن و یک صدای بوق زدن . در صورتی که هنوز هیچ واکنشی وجود دارد، سیستم ترمز را به آرامی صدق می کند.
وقتی این همه می افتد، سیستم فعال سیستم ترمز اضطراری و همه چیز ممکن است به آوردن کامیون به توقف کامل می کند .
Almqvist می گوید : ” در اکثریت قریب به اتفاق موارد ، سیگنال های هشدار دهنده اولیه خواهد شد توجه راننده را جذب ،” . “و در مورد نادر که انجام می دهند ، سیستم ترمز اضطراری هنوز جلوگیری از یک تصادف جدی کمک خواهد کرد .”
سازمان دیده بان ویدیو این تظاهرات ، در زیر، که در آن کامیون Volvo FH است که به طور کامل به ۴۰ تن GCW لود می شود .
منبع: سایت ولوو
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد