چلسی در کانون توجهات

ژابی می آید، لوییز می رود

تیم آبی پوش و متمول لندنی در کانون توجهات نقل و انتقالات قرار گرفته چرا که قرار است یک بازیکن به بارسلونا بدهد و یک بازیکن از رئال مادرید بگیرد.
کد خبر: ۶۱۷۴۳۳
ژابی می آید، لوییز می رود

سایت جام جم ورزشی- بر اساس گزارش تری بال فوتبال ژابی آلونسو هافبک ملی پوش تیم رئال مادرید اسپانیا فاصله ای تا پیوستن به تیم چلسی ندارد. البته آلونسوی 31 ساله علاوه بر چلسی، منچستریونایتد را دیگر تیم خواهان خود در لیگ برتر جزیره می بیند اما آبی های لندن با اصرار مورینیو سرمربی خود اصرار بیشتری برای جذب این بازیکن دارند. مسئولان باشگاه پیش قرارداد این بازیکن را تنظیم کرده اند و حالا منتظر هستند تا اوبه انگلستان بیاید و قراردادش را امضا کند.

خبر دیگری که از چلسی به گوش می رسد این است که جولیا دراکسلر بازیکن مورد علاقه مورینیو که بیش از سه ماه است مد نظر چلسی قرار دارد صریحا عنوان داشت که به جای چلسی ترجیح می دهد در آرسنال و منچستریونایتد بازی کند. دراکسلر که هم اکنون در شالکه بازی می کند اظهار داشته که عاشق بازی کردن در لیگ برتر انگلستان است اما ترجیح می دهد این تیم یا آرسنال باشد یا منچستریونایتد.

خبر مهم دیگر باشگاه چلسی مربوط به دیوید لوییس مدافع این تیم است. لوییس هم اکنون مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است و با توجه به اینکه این بازیکن ارتباط خوبی با مورینیو ندارد بعید نیست که باشگاه را ترک کند و در دی ماه به بارسلونا برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها