پس از صعود تیم ملی پرتغال به جام جهانی

رونالدو: هر کسی نمی تواند به اندازه من گل بزند

کاپیتان تیم ملی پرتغال شب گذشته پس از هت تریک مقابل سوئد از عملکرد خودش تعریف و تمجید کرد.
کد خبر: ۶۱۷۳۷۸
رونالدو: هر کسی نمی تواند به اندازه من گل بزند

سایت جام جم ورزشی- تیم ملی فوتبال پرتغال با پیروزی سه بر دو برابر سوئد به جام‌جهانی 2014 برزیل صعود کرد. در شرایطی که برترین بازیکن سال 2013 جهان به زودی معرفی می شود کریستیانو رونالدو هر سه گل تیمش را به ثمر رساند تا باز هم ثابت کند برترین بازیکن جهان است.

رونالدو پس از این دیدار گفت:جنگیدیم و جنگیدیم. برای حضور در جام جهانی هر آنچه را که لازم بود انجام دادیم و حالا فقط می خواهیم جشن بگیریم.

او افزود: ما تیم برتری در برابر سوئد بودیم به خصوص در نیمه دوم اما این برتری به این معنا نیست که سوئد خوب نبود. سوئد هم مانند ما شایسته  حضور در جام جهانی بود و افسوس می خورم که چنین تیم خوبی در جام جهانی نیست.

رونالدو با سه گلی که برابر سوئد به ثمر رساند، تعداد گل‌های ملی خود را به عدد 47 رساند تا با پدرو پائولتا، بهترین گلزن تاریخ پرتغال برابری کند. او گفت:من رکورد پدرو را شکستم اما این رکورد هم روزی شکسته خواهد شد. رکوردها مهم نیستند مهم موفقیت تیمی است .

او درباره شانس خود برای کسب "توپ طلای جهان" نیز گفت: هر سال ارزش خود را با زدن 40 تا 50 گل ثابت می‌کنم. هر بازیکنی نمی‌تواند این تعداد گل را به ثمر رساند. مطمئنا مردم نابینا نیستند و چنین چیزهایی را می‌بینند. باز هم می گویم هر کسی نمی تواند به اندازه من گل بزند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها