125 هزار کیسه زباله روز طبیعت در تهران توزیع می شود

واحد مرکزی خبر: مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری تهران گفت عوامل این سازمان به منظور جمع اوری زباله های 13 فروردین روز طبیعت 125 هزار کیسه زباله در میان مردم توزیع خواهند کرد.
کد خبر: ۶۱۷۳۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران ، ابوالفضل ابراهیمی افزود هر ساله با پایان مراسم روز 13 فروردین کارگران خدمات شهری با حجم زیادی از زباله های تولیدی این روز مواجه می شوند.
وی گفت این بار سازمان بازیافت و تبدیل مواد در حرکتی نمادین برای جلوگیری از ریختن زبالهها و پسماندهها در سطح تفرجگاهها ، پارک ها و طبیعت و ترویج این فرهنگ در میان شهروندان تهرانی کیسههای زباله توزیع خواهد کرد.
مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری تهران اضافه کرد با توجه به جمعیت زیاد شهر تهران و نبود امکانات لازم از تمام شهروندانی که قصد دارند 13 فروردین را در طبیعت و تفرجگاه سپری کنند ، درخواست می شود که کیسههاتی زباله را به همراه داشته و پس از جمع اوری پسماندها شب همان روز در مقابل درب منازل قرار دهند تا کارگران خدمات شهری ان را جمع اوری و حمل کنند.
وی در پایان یاداور شد به همراه کیسههای زباله برگههای حاوی سئوالات مسابقه نیز به شهروندان داده می شود و پس از تکمیل به 125 نفر از پاسخ دهندگان جوایزی به قید قرعه اهدا می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها