در آستانه فرارسیدن هفته بسیج، سردار نقدی در دیدار با مدیران رادیو، تعامل و همکاری بسیج و رسانه ملی را در ترویج فرهنگ جهادی و حرکت جامعه به سمت پیشرفت و تعالی، مثبت و تاثیرگذار دانست.
کد خبر: ۶۱۶۴۳۲

به گزارش روابط عمومی صدا، جلسه شورای عالی مدیران معاونت صدا با حضور سردار نقدی فرمانده نیروی مقاومت بسیج کشور، جعفری فرمانده بسیج سازمان صدا و سیما، محمدحسین صوفی معاون صدا و مدیران معاونت صدای رسانه ملی برگزار شد.

در ابتدای این نشست معاون صدا یکی از وظایف رسانه ملی را ترویج اخلاق بسیجی ذکر کرد و افزود: براساس آموزه‌های دینی، انقلابی و رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب رفتار مبتنی بر تفکر بسیجی، رفتاری پیش برنده، انقلابی، تاثیرگذار و پرتحرک است، لذا رویکرد رسانه ملی این است که در همه حال بویژه در مناسبت‌های خاصی مانند هفته بسیج و هفته دفاع مقدس مروج اخلاق و فرهنگ بسیجی باشد.

در ادامه این مراسم سردار نقدی فرمانده بسیج کشور نیز ضمن قدردانی از خدمات رسانه‌ای سازمان صدا و سیما در حوزه بسیج گفت: رادیو سهم بزرگی در پیشبرد فضای بسیجی کشور دارد. ما و رسانه ملی رسالت واحدی داریم و هر دو می‌خواهیم جامعه را تعالی بخشیده و به سمت جامعه اسلامی پیش ببریم، ما می‌خواهیم ناهنجاری‌ها و مشکلات جامعه اصلاح شده و جامعه‌ای پیشرفته بر مبنای اسلام داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ما و رسانه ملی با تعامل و همکاری سازنده با یکدیگر می‌توانیم به تحقق اهداف مشترک کمک کنیم. از یک طرف رسانه با ایجاد فضای لازم، هدایت و راهنمایی‌های عمومی و از طرف دیگر بسیج با کادرسازی و شبکه‌سازی بدنه اجتماعی به تحقق این اهداف کمک کرده و اثربخش و تاثیرگذار خواهد بود.

سردار نقدی رادیو را یکی از ارکان مهم در جهت فرهنگ‌سازی، امیدآفرینی و آگاهی‌بخشی در جامعه عنوان کرد و گفت: در حوزه مباحث اجتماعی، اخلاقی و معنوی رادیو می‌تواند با برنامه‌های خود زمینه آگاهی را در مردم گسترش داده و با توجه به محورهای دین، اخلاق و امید و آگاهی بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ زندگی اجتماعی و اخلاقی صحیح در راستای منویات رهبر معظم انقلاب فراهم آورد که تعامل و هم‌افزایی بسیج و رسانه تحول‌آفرین است و می‌تواند این تاثیرگذاری را چند برابر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها