با محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک

پول یامفت بر ورزش سایه ‌انداخته است

رئیس کمیته ملی المپیک اظهارات محمود خسروی‌وفا را عاری از حقیقت دانست .
کد خبر: ۶۱۵۸۱۳
علی‌آبادی: اظهارات خسروی‌وفا عاری از حقیقت است

محمد علی آبادی در خصوص نامه جدید محمود خسروی وفا اظهار داشت: آقای خسروی وفا از این بحث‌ها زیاد می‌کند. ساختمان کمیته ملی المپیک زیر نظر یک گروه فروخته شده که مسئولیت آن بر عهده  مدیران قدرتمند و ارشد کمیته ملی المپیک بوده است.

وی اضافه کرد: در جهت حمایت از همکارانم که ساختمان را فروختند، موضوع فروش را مورد پیگیری قرار دادم و کمیته 4 نفره‌‍ای در هیئت اجرایی تشکیل شد. آنها شرایط را بررسی کرده و گزارش‌های لازم را به من دادند. خوشبختانه به این نتیجه رسیدم که هیچ یک از همکارانم در فروش ملک اشکال، ایراد یا خطایی نداشته‌اند و این موضوع به تایید هیئت اجرایی نیز رسید.

علی آبادی تاکید کرد: در زمان مقرر و در نشستی خبری با ارائه مدارک و مستندات کامل در این خصوص خواهم کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: افرادی که ساختمان کمیته ملی المپیک را فروخته‌اند، زیر نظر هیئت اجرایی بودند و هیئت اجرایی نظارت کامل و دقیقی در این موضوع داشته است. چند بار گزارش‌های کمیسیون مزایده و فروش در هیئت اجرایی مطرح و این امر به امضا و تایید اعضای هیئت اجرایی رسیده است.

علی‌آبادی خاطرنشان کرد: در مرحله اول کمیسیون مزایده این وظیفه را برعهده داشته است و سه بار مزایده زیر نظر افشارزاده و کمیسیون برگزار شد که ملک به فروش نرفت و نتیجه به هیئت اجرایی منعکس شد. نهایتا هیئت اجرایی تصویب کرد از طریق مزاکره ملک به فروش برسد. کمیسیون مذاکره شامل آقایان افشارزاده، ارشدی، شهنازی، روزبه و منصوری بود که این گروه با خریداران مختلف مذاکره و نتیجه را جهت اخذ تصمیمی نهایی به هیئت اجرایی منعکس کردند که هیئت اجرایی هم با اکثریت آرا فروش را تصویب کرد. نهایتا آقایان افشارزاده و کرباسیان با حضور در دفتر اسناد رسمی، ملک را به نام خریدار منتقل کردند.

وی به تسنیم گفت: نامه‌های خسروی وفا را در هیئت اجرایی بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که صحبت های وی عاری از حقیقت است و صحت ندارد. من همچنان ضمن دفاع کامل از همکاران زحمتکشم در کمیته ملی المپیک، از آنها حمایت می‌کنم و قاطعانه می‌گویم که مراحل فروش با صحت و درستی کامل طی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها