وزرای کابینه رژیم صهیونیستی از تصمیم استراتژیک باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در خصوص موضوع پرونده هسته ای ایران خبر دادند.
کد خبر: ۶۱۴۴۶۱
تصمیم استراتژیک اوباما

رادیو رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گزارش داد:برخی از وزرای کابینه اسرائیل اعتقاد دارند،ایران و قدرت های جهانی تا دو هفته آینده مرحله نخست پیشنهاد مطرح شده در مذاکرات هسته‌ای را به امضا خواهند رساند به دلیل اینکه باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا تصمیم استراتژیک خود را در این رابطه اتخاذ کرده است.

این رادیو افزود: آمریکا از موضع خود به دلیل مطالباتی که ایران در مذاکرات هسته ای مطرح کرده عقب‌نشینی کرده و در نتیجه مضمون واقعی توافق را به اطلاع اسرائیل نرسانده و این آن چیزی است که باعث انتقادات شدید بنیامین نتانیاهو به توافق‌نامه احتمالی شده است.

فرانسه در نقش پلیس بد

رئیس پیشین کنترل تسلیحات انگلیس در گفت وگو با تلویزیون بی بی سی با تحلیل مذاکرات هسته ای در ژنو به کارشکنی فرانسه در راه توافق ایران با 1+5 اشاره کرد و گفت: اکنون فرانسه نقش پلیس بد را بازی می کند تا بقیه نقش پلیس خوب را بازی بکنند.

پاول شولت افزود: مذاکرات ژنو منحصر به فرد بود و فکر می کنیم که در 24 ساعت گذشته بیش از 24 سال گذشته با ایران صحبت شد،من تصور نمی کنم که این فرصت از دست برود و طبیعی است که جزئیات مذاکراتی در این سطح و با این پیچیدگی ادامه پیدا بکند و در یک جلسه نشود تمامش کرد.

وی تاکید کرد: طرفین مذاکره باید اعتماد یکدیگر را جلب کنند، ایران باید در مورد راکتور آب سنگین اراک و غنی سازی اعتماد غرب را جلب کند و غرب هم با برداشتن تحریمها اعتماد ایران را جلب نماید. این اقدامات اعتماد سازی باید در هر صورت، صورت بگیرد تا بشود مذاکرات را به جایی رساند.

ایرانیان و ادامه روند هسته ای

موسسه نظر سنجی گالوپ بر اساس جدیدترین نظر سنجی خود از مردم ایران اعلام کرد: صرف نظر از فشارهای سنگین اقتصادی، بیش از دو سوم مردم ایران (65%) معتقدند که کشورشان باید به توسعه‌ قدرت هسته‌ای خود ادامه دهد هر چند که میزان تحریم‌ها زیاد است. بزرگ‌ترین پشتیبان ایران در رویارویی با فشار بین‌المللی بر ضد توان اتمی ایران، همین ایرانیان برای ایستادگی هسته‌ای در برابر غرب است.

به گزارش مشرق، این گزارش می افزاید : همراه با مذاکرات در حال انجام میان قدرت‌های بزرگ و ایران در ژنو، بیشتر ایرانیان هم‌چنان حس می‌کنند که تحریم‌ها زندگی آنان را تحت فشار قرار می‌دهد. حدود (85%) مردم ایران اکنون می‌گویند که تحریم‌های بین‌المللی به معیشت آنان آسیب زده است. حدود 50% از این افراد می‌گویند به معاملات بزرگی صدمه رسیده است. درصد بیشتری از ایرانیان می‌گویند که تحریم‌ها به معیشت همه مردم ایران آسیب زده است.

حمایت منافقین از جیش العدل

شعف و شادمانی فرقه رجوی از اقدام تروریستی جیش العدل بر اساس ماهیت خشونت طلبانه و تروریستی این فرقه قابل ارزیابی است. این گروه که خود سابقه ترور 12 هزار شهروند ایرانی را در پرونده اش دارد و حالا که به دلیل شرایط اضمحلال توان اقدامات تروریستی را از دست داده است به اقدامات تروریستی گروه های چون جیش العدل دل خوش کرده است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، فرقه تروریستی مجاهدین خلق از ترور دادستان زابل اظهار خوشحالی کرد. این فرقه ترور موسی نوری را اقدامی تحسن برانگیز دانست که توسط فرزندان غیور مردم سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.

فرقه منافقین در حالی تروریست های جیش العدل را فرزندان غیور سیستان و بلوچستان خوانده که مردم سیستان و بلوچستان بیشترین مشارکت را در انتخابات ریاست جمهوری اخیر داشته و همواره خواهان تحقق خواسته های خود به اشکال مسالمت آمیز بوده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
d
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
۰
۰
ما همه مردم میخوایم تحریمها برداشته شه
ل
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
۰
۰
كی گفته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خسته شدیم بخدا تحریمهارو توروخدا برداید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها