هر چند که استفاده از سشوار برای سلامت و عمر مو‌هایتان مضر است اما اگر آن را برای حالت دادن یا صاف کردن مو‌هایتان انتخاب می‌کنید با توجه به چند نکتهٔ ساده می‌توانید مو‌هایتان را حجیم‌تر و پرپشت‌تر و مقداری هم براق نشان دهید.
کد خبر: ۶۱۴۴۱۸

به گزارش جام جم سرا به نقل از پارسینه- این نکات عبارتند از:
۱-برس‌های فلزی برای سشوار کشیدن مناسب‌ترین هستند و بهترین شکل را به مو‌هایتان خواهند داد.
۲-هنگام استفاده از سشوار، آن را روی مو‌هایتان حرکت دهید و یکجا نگه ندارید، زیرا حرارت ثابت سشوار به مو‌هایتان آسیب خواهد زد.
۳-تلاش کنید سرهای مخصوص پخش کننده حرارت و باد را سر دهانه سشوارتان وصل کنید تا حرارت بر سطح مو‌هایتان پخش شود، به ویژه اگر مو‌هایتان مجعد است، استفاده از این سر‌ها سبب می‌شود آن‌ها شکل و فرم دلخواه را به دست آورند. گرچه استفاده از سرهای ویژه، زمان سشوار کشیدن را طولانی‌تر خواهد کرد.
۴-اگر می‌خواهید پس از سشوار کشیدن مو‌هایتان برق بیفتد، از باد گرم سشوار استفاده کنید. هر چه بیشتر از باد سشوار و برس روی یک بخش از مو‌هایتان استفاده کنید، مو‌هایتان بیشتر برق می‌افتند، ولی در این صورت امکان صدمه دیدن مو‌هایتان در اثر باد داغ سشوار نیز افزایش می‌یابد که اگر این کاربا فاصله انجام شود کمتر آن‌ها را دچار مشکل می‌کند.
۵-مو‌هایتان را به دور برس بپچید و در حالی که سشوار را روی آن‌ها گرفته‌اید، به آرامی مو‌ها را از برس باز کنید. برای اینکه مو‌هایتان کمتر آسیب ببینند، بهتر است سر مخصوص پخش حرارت و باد سشوار را بر سر لوله آن نصب کنید.
۶-برای اینکه ساقه مو‌هایتان در اثر باد سرد سشوار نسوزد، پس از سشوار کشیدن هر بخش از مو‌هایتان، چند ثانیه صبر کنید تا آن بخش از آن‌ها خنک شود. سپس دوباره کار خود را تکرار کنید.
۷-اگر دوست دارید مو‌هایتان حجم پیدا کنند، بخش کوچک از مو‌هایتان را انتخاب کنید. آن بخش را دور برسهایی که به نسبت اندازهٔ مو بزرگ‌تر باشند بپیچید و خلاف جهت ریشه مو‌هایتان بکشید. هم زمان سشوار را هم روی آن بگیرید.

* شما چه نظری دارید؟ تجربه‌ها و نظراتتان را در این زمینه، با ما در میان بگذارید *

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها