عادل فردوسی پور در برنامه این هفته نود به بینندگانش قول داد پس از بازگشت فرهاد مجیدی از انگلیس و در برنامه دو هفته آینده، کاپیتان سابق استقلال در استودیوی این برنامه حاضر می شود و به سئوالاتی که در خصوص خداحافظی ناگهانی اش وجود دارد پاسخ خواهد داد.
کد خبر: ۶۱۳۶۲۶
ناراحتی مجیدی از عادل؛ او به نود بعدی هم نمی‌رود

فردوسی پور پیش از آنکه مجیدی از ایران برود با او صحبت کرده بود اما مجیدی چون باید در کلاس های مربیگری شرکت می کرد از حضور در برنامه روز 13 آبان عذر خواست و وعده حضور در برنامه روز 27 آبان را داد. فردوسی پور در ادامه برنامه آمار طعنه آمیزی را درباره حداحافظی مجیدی ارائه داد و مدعی شد این بازیکن تاکنون چهار بار از دنیای فوتبال خداحافظی کرده.

علاوه بر این او دو بار تاکید کرد چنانچه مجیدی بدقولی نکند در برنامه دو هفته آینده مهمان نود خواهد بود. گویا این اتفاقات به مذاق مجیدی خوش نیامده و باعث شده به طور غیر رسمی از حضور در برنامه نود انصراف بدهد.

 فرزاد مجیدی به دوستانش گفته فرهاد از متلک هایی که عادل در برنامه نود نثارش کرده دلخور است و از حضور در این برنامه منصرف شده است. گویا مجیدی قصد دارد پس از بازگشت به ایران با حضور در برنامه ای غیر از نود درباره دلایل خداحافظی و دوران حضورش در استقلال توضیح بدهد.

قانون آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
تارا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
۰
۰
مجیدی لووووووووووووس
محمود
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
۰
۰
دمش گرم
عادل هم زیاد خودشو گنده میبینه و خودش رو مدافع حقوق بشر میدونه اما او نماینده همه مردم نیست و این یك واقعیته

نیازمندی ها