هزاران بحرینی با برگزاری تظاهراتی در منطقه عالی خواستار آزادی بازداشت‌شدگان و ارائه خدمات درمانی به آنها از جمله عبدالوهاب حسین و حسن المشیمع شدند.
کد خبر: ۶۱۱۹۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه الوفاق، در این تظاهرات شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق تصویر عبدالوهاب حسین را حمل می‌کرد و خواستار ارائه خدمات درمانی به رهبر جریان الوفاء و دیگر زندانیان بحرینی شد.

در پایان این تظاهرات بیانیه‌ای از سوی مخالفان صادر و در آن اعلام شد: شانه خالی‌کردن رژیم از توجه به خواسته‌های مردمی بحران را پیچیده‌تر می‌کند و جز راه‌حلی که مردم در آن نقش داشته باشند بقیه راه‌حل‌ها بی‌نتیجه خواهد بود. مخالفان بیان کردند: شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی به نفع استبداد و دیکتاتوری نیست و به نفع ملت بحرین و خواسته‌های برحق آنهاست و تلاش‌ها برای سرکوب خواسته‌های مردم بحرین راه به جایی نخواهد برد. در این بیانیه مخالفان بر ضرورت آزادی همه شخصیت‌های سیاسی و ملی در بند آل‌خلیفه تاکید کردند.

از سوی دیگر روز جمعه آیت‌الله عیسی قاسم در خطبه‌های نماز با اشاره به ادامه تحرکات مسالمت‌آمیز مردم این کشور، تلاش آل‌خلیفه برای اخراج آیت‌الله نجاتی را غیرقانونی و غیراخلاقی خواند. وی افزود: مخالفت رژیم بحرین با انجام اصلاحات در کشور عزم و اراده مخالفان را قوی‌تر می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها