علی ضیا در برنامه امروز «ویتامین 3»گفت: سرمربی تیم محبوب من (اشاره به علی دایی) اصلا انگار تا بحران نباشد نمی تواند کار کند و اگر بحرانی نباشد خودش دستی این بحران را درست می کند.
کد خبر: ۶۱۰۰۵۵
علی ضیا دوباره دایی را زیر سوال برد
علی ضیا مجری جوان ویتامین 3 ول کن علی دایی نیست. این مجری که گویا از سر زبان افتادن خود در محافل ورزشی به دلیلی انتقاد از علی دایی راضی به نظر می‌رسد امروز صبح بار دیگر علی دایی را مورد خطاب قرار داد و در بخش ورزشی این برنامه و جایی که خبرنگار ورزشی این برنامه به صحبت های علی دایی اشاره کرد که گفته بود من با کسی مشکلی ندارم گفت «بله علی دایی نه با مایلی کهن دعوا دارد، نه با قهرمانی، نه با کفاشیان، نه با رسانه ها، نه با من و.... و ادامه داد: حتی علی دایی با امیر قلعه نویی هم تا پای دعوا رفت و برگشت.» اینکه علی ضیا خود را در ردیف قلعه‌نویی و کفاشیان و ... قرار می‌دهد هم جالب توجه است.
 
 
/Media/Image/1392/07/10/635163264505635891.jpg

علی ضیا که خود را یک پرسپولیسیه دوآتشه می‌داند انتقاداتش در مورد علی دایی را محدود به مسائل حاشیه‌ای نکرد و در خصوص مسائل فنی تیم دایی هم گفت «پرسپولیس حتی اگر هم ببرد ولی باز هم خوب بازی نمی کند.»
او در اوج انتقاداتش از علی دایی به شیوه امیر قلعه نویی اشاره کرد و گفت: من شیوه امیر قلعه نویی را دوست دارم. ایشان از بحران دوری می کنند و حتی اگر در یک دعوا مقصر هم باشند برای ختم غائله عذر خواهی می کند. اما سرمربی تیم محبوب من (اشاره به علی دایی) اصلا انگار تا بحران نباشد نمی تواند کار کند و اگر بحرانی نباشد خودش دستی این بحران را درست می کند.»
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها