در جریان یک بازرسی عادی پلیس به دلیل سرعت غیر مجاز اتومبیلی در یک اتوبان راننده متخلف گویی که دچار جنون شده باشد، ناگهان سلاحش را بیرون کشید و به سوی ماموران شلیک کرد.
کد خبر: ۶۰۸۲۷۴
راننده دیوانه شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هامر، ماموران پلیس در یک اتوبان نزدیک به شهر پورتلند ایالت اورگون به راننده اتومبیلی که با سرعت غیر مجاز حرکت می کرد ، دستور توقف دادند.

راننده بر خلاف مقررات جاری در ایالات متحده از اتومبیلش پیاده شد. مامور پلیس چندین بار به او دستور داد به داخل اتومبیلش بازگردد تا مامور به سراغش بیاید. اما مرد راننده به دستور توجهی نکرده و به اتومبیل پلیس نزدیکتر شد.

پلیس بار دیگر به او هشدار داد که ناگهان راننده گویی دچار جنون آنی شده باشد سلاحش را بیرون کشید و به سوی پلیس شلیک کرد. تیراندازی دو طرف برای لحظاتی ادامه یافت.

راننده به اتومبیلش بازگشت و به حرکت درآمد. مامور پلیس که دچار جراحتی جزیی شده بود با بیسیم ماجرا را اطلاع داد. حدود یک کیلومتر دورتر ماموران پلیس اتومبیل مرد مسلح را یافتند.

مرد جان سپرده بود. حیرت آور اینکه سه فرزند او در صندلی عقب نشسته بودند. یک دختر 10 ساله و دو پسر 13 و 15 ساله. آنها شاهد تیراندازی پدرشان به سوی پلیس و سپس مرگ او بودند.

در کالبد شکافی مشخص شد در تیراندازی گلوله ای به سینه این مرد که جان وان آلن نام داشت ،اصابت کرده است.

در این فیلم ما فقط صحنه تیراندازی را خواهیم دید که دوربین روی داشبورد اتومبیل پلیس ثبت کرده است.

فیلم را با هم ببینیم. بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها