از دور از نزدیک

زوج چینی نوزاد خود را برای خرید آی‌فون فروختند

یک زوج جوان و بیکار چینی که نوزاد دختر خود را فروخته و بخشی از پول آن را صرف خرید یک آی‌فون و برخی اقلام گرانقیمت کرده‌اند، با اتهام جنایی روبه‌رو هستند.
کد خبر: ۶۰۸۲۶۲

به گزارش مهر، دادستان‌های شانگهای پرونده‌ای را برای قاچاق انسان علیه زوجی که از آنها با عنوان زنگ و «تنگ» نام برده شده مطرح کردند. این زوج سومین فرزند خود را از طریق آگهی‌های اینترنتی به فروش گذاشتند. این زوج در ژوئن امسال آگهی‌های آنلاینی را برای فروش فرزند خود در اینترنت قرار داده بودند. براساس این آگهی‌ها آنها فرزند متولد نشده خود را در ازای دریافت 50 هزار یوان (8200 دلار) به فروش گذاشته بودند.آنها پس از انجام زایمان در خانه - که برای سرپوش گذاشتن روی این جرم انجام شد- فرزند دختر خود را تحویل خریدار دادندو مبلغ را در حساب بانکی خود دریافت کردند. بازرسان دریافتند که مادر از این پول برای خرید یک آی‌فون، کفش‌های گرانقیمت ورزشی و دیگر اقلام قیمتی استفاده کرده است.آنها اظهار کردند که این اقدام آنها در حقیقت به نفع کودک بود، چرا که آنها دو فرزند دیگر داشتند و استطاعت نگهداری از فرزند سوم را نداشتند.روزنامه‌های چینی به نقل از یکی از آنها نوشته است: دورکردن کودک برای کسب منافع مادی نبود برای تضمین آینده کودک بود.این در حالی است که دادستان‌ها اظهار کردند سابقه بانکی این زوج بخوبی نشان می‌دهد آنها یک دسیسه شیطانی در این رابطه چیده بودند تا از فروش کودک سود به‌دست آورند.سال گذشته در استان هونان چین هفت نفر در ارتباط باخرید یک کلیه از پسری هفده ساله که پول فروش کلیه خود را صرف خرید آی فون و آی‌پد کرده بود دستگیر شدند.

تولد نوزاد در کتابخانه

چند روز پیش خانمی باردار وارد یکی از کتابخانه‌های شهر لس‌آنجلس شد تا کتابی را گرفته و با خود ببرد، اما برایش اتفاقی افتاد که به جای خانه، عازم بیمارستان شد. وی در لحظه خروج از کتابخانه متوجه زمان به دنیا آمدن فرزندش شد.

نیروهای امدادی نیز با آگاهی از این موضوع بسرعت خود را به محل کتابخانه رساندند. در حالی که آنها در مورد انتقال این مادر به بیمارستان در شک بودند، نوزاد پسر این خانم آنها را از شک درآورد و به این دنیا قدم گذاشت. مارشل هاگز، مدیر این کتابخانه از کارمندان و مردم حاضر در این محل خواست از این اتفاق عکس یا فیلم نگیرند. پس از به دنبا آمدن سالم این نوزاد، وی به همراه مادرش به بیمارستان منتقل شد./ AP

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها