چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، نیمه اول آبان

معاون نشر و ادبیات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس سپاه از حضور بیش از 5 هزار عنوان کتاب در چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس که در نیمه اول آبان برپا می‌شود، خبر داد.
کد خبر: ۶۰۷۹۹۱
چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، نیمه اول آبان

سردار علی ناظری، معاون نشر و ادبیات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس سپاه با اشاره به تعیین تاریخ برگزاری چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در آبان‌ماه سال جاری گفت: پیش از این تصمیم بر آن بود که در اواخر مهرماه چهارمین دوره این نمایشگاه به میزبانی شهر تهران برگزار شود که به دلیل پاره‌ای از مشکلات در نهایت این تاریخ به روزهای ششم تا 13 آبان موکول شد.

وی افزود: نمایشگاه امسال به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) و در شبستان اصلی آن با مساحتی بالغ بر پنج هزار متر مربع برگزار خواهد شد.

ناظری اظهار کرد:در نمایشگاه امسال بیش از 120 ناشر  شرکت خواهند داشت که بالغ بر پنج هزار عنوان کتاب را در موضوعات خاطره، شعر، پژوهش، رمان و داستان شرکت خواهند داد. توصیه شده این آثار همگی در سه سال اخیر تالیف شده باشند، اما حضور کتاب‌هایی با سال‌های بیشتر نیز موردی ندارد.

وی در مورد تخفیف ارائه شده در این نمایشگاه نیز گفت: برنامه‌ریزی ما بر این است که ناشران به طور قطع آثارشان را با 20 درصد تخفیف ارائه کنند و در کنار آن قرار شده معاونت فرهنگی وزارت ارشاد هم مبالغی را به صوت بن کارت در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار دهد که در مجموع، خرید از نمایشگاه با 40 درصد تخفیف همراه باشد.

به گفته ناظری، این دوه از نمایشگاه بخش‌های جنبی با موضوع کودک و نوجوان را نیز دارا خواهد بود و در حاشیه آن نگارخانه‌ای نیز برای نمایش آثاری هنری مرتبط با دفاع مقدس برپا خواهد شد. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها