کسر یک امتیاز از پرسپولیس و تراکتورسازی

دایی 2 جلسه محروم شد، مایلی کهن یک جلسه

انتقاد رییس کمیته داوران از سرمربی پرسپولیس

این رفتارها زیبنده علی دایی نیست

رییس کمیته داوران با انتقاد از رفتار ها و مصاحبه های اخیر علی دایی از وی خواست که در رفتار خود تجدید نظر اساسی داشته باشد.
کد خبر: ۶۰۷۵۵۸
این رفتارها زیبنده علی دایی نیست

به گزارش سایت جام جم ورزشی-  فریدون اصفهانیان درباره مسائل هفته های اخیر و ادعاهای علی دایی صحبت هایی را مطرح کرد. وی در این باره گفت: « نمی‌دانم در آیین‌نامه کمیته‌ انضباطی برای برخورد با این صحبت‌ها چه مواردی هست. وقتی کسی مثل دایی بدون اثبات یک مساله آن را رسانه‌ای می‌کند، کمیته‌ انضباطی به جریمه نقدی بسنده می‌کند. هشت میلیون و 10 میلیون برای امثال علی دایی پولی نیست! »

البته ما از کسی مثل علی دایی با آن همه تحصیلات و رزومه ورزشی انتظار داریم که چنین رفتاری نداشته باشد. کجای دنیا مانده که دایی به آن سفر نکرده باشد! این حرکات زیبنده دایی نیست و نمی‌دانم چرا این کارها را می‌کند. او این گونه نبود!

وی ادامه داد:« البته ما از کسی مثل علی دایی با آن همه تحصیلات و رزومه ورزشی انتظار داریم که چنین رفتاری نداشته باشد. کجای دنیا مانده که دایی به آن سفر نکرده باشد! این حرکات زیبنده دایی نیست و نمی‌دانم چرا این کارها را می‌کند. او این گونه نبود!»

اصفهانیان درباره رفتارهای دایی در دیدار پرسپولیس و داماش هم گفت:« بازی را نگاه کردم و نمی‌دانم چرا دایی این کارها را می‌کند. از یک مربی بزرگ که سابقه هدایت تیم ملی را هم دارد، این کارها بعید است.»

وی افزود: «متاسفانه رفتارهای مخرب به هم تیم‌ها پیدا می‌کند. قبلا الگوگیری از سوی جوان‌ها صورت می گرفت‌ و حالا کسانی از رفتارهای غیر حرفه‌ای الگو می‌گیرند که سن بالا هستند. می‌گویند کاش وقتی خدا می‌خواهد پستی را به کسی بدهد اول ظرفیتش را بدهد. حضرت علی (ع) می فرماید اگر کسی بداند که توانایی و ظرفیت اداره یک پست را نداشته باشد و آن را بپذیرد خیانت کرده است. کار کردن در تیم بزرگی مثل تراکتورسازی کار هر کسی نیست!»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
دلسوز فوتبال تبریز
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
۰
۰
این یه جمله رو راست میگه.
اگه خودش ظرفیت خودشو میدونست ریاست كمیته داوران را قبول نمی كرد زیرا ظرفیت اون این پست نیست.
لطفا پارتی بازی نكنید و نظر رو تایید كنید.

نیازمندی ها