روی خط جام​جم ورزشی

کونته: وظیفه یوونتوس قهرمانی است

سرمربی تیم یوونتوس پس از پیروزی مقابل میلان گفت: پیش‌بینی قهرمانی تیمش را نمی‌کند اما از این نکته غافل نیست که وظیفه یووه در فوتبال ایتالیا فقط قهرمانی است.یوونتوس در دیدار هفته هفتم خود مقابل میلان موفق شد 3 بر 2 به برتری برسد تا ششمین پیروزی خود در هفت دیدار این فصل را به ثبت برساند.
کد خبر: ۶۰۴۵۳۱

آنتونیو کونته، سرمربی یووه در این باره گفت: پس از آن‌که در ثانیه 20 گل خوردیم موفق شدیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. فکر می‌کنم موفق به ثبت یک رکورد شدیم، هر چند رکورد خوبی هم نبود. گل خوردن ما در نخستین ضربه‌ای که حریف به سمت دروازه ما می‌زند در این دیدار هم ادامه یافت. فکر می‌کنم تعطیلی لیگ به خاطر دیدارهای ملی می‌تواند به ما این شانس را بدهد که استراحت کنیم و حداقل در دیدارهای آینده روی حمله نخست حریف گل نخوریم.کونته افزود: یوونتوس سعی می‌کند در این فصل نخستین تیمی باشد که مدعی​قهرمانی است.

مورینیو: کار آنها چندش‌آور است

خوزه مورینیو اقدام ستاره‌های بارسلونا و میلان را به دلیل شیرجه‌زدن روی زمین برای گرفتن پنالتی چندش‌آور توصیف کرد.خوزه مورینیو که در دیدار تیمش با تاتنهام شاهد اخراج فرناندو تورس از زمین مسابقه به دلیل شیرجه بی‌مورد یکی از بازیکنان تاتنهام بود، اظهار کرد: «یکی از نفرت‌انگیزترین کارهای ممکن در فوتبال شیرجه‌زدن‌های بی‌مورد برای گرفتن پنالتی و فریب داور است. معنای این کار را نمی‌فهمم و از آن بدتر درک نمی‌کنم که چرا با این موضوع برخورد نمی‌شود.» سرمربی تیم چلسی در ادامه گفت: «این کار دیگر یک حربه قدیمی است که حالا به مساله چندش‌آوری تبدیل شده است. بالوتلی و نیمار هم در هفته‌های گذشته این کار را انجام دادند، اما کسی به آنها خرده نگرفت. فرهنگ فوتبال تغییر کرده است و کارهای نفرت‌انگیزی همچون شیرجه‌های بی‌مورد جای فرهنگ درست در فوتبال را گرفته است.»

حمایت رونی از مویس

روابط تیره و تار وین رونی با دیوید مویس، سرمربی منچستریونایتد به پایان رسیده است. وین رونی که پیش از فصل مصرانه به دنبال جدایی از منچستریونایتد بود، اکنون به ستاره محبوب دیوید مویس تبدیل شده است. رونی به سان گفت: صحبت‌هایی که امروز درباره خروج زودهنگام دیوید مویس از منچستریونایتد می‌شود خیلی احمقانه است. ما اجازه نمی‌دهیم چنین اتفاقی بیفتد و با تمام وجود از او حمایت می‌کنیم.این مهاجم گلزن منچستریونایتد درباره شایعه جدایی‌اش از این باشگاه گفت: هرگز به جدایی فکر نمی‌کنم، شاید پیش از فصل در این باره تصمیمی جدی داشتم، اما اکنون فقط به موفقیت منچستر و رسیدن به صدر فکر می‌کنم.

« فلاینی» 2 ماه خانه‌نشین شد

مروان فلاینی هافبک بلژیکی منچستریونایتد به دلیل مصدومیت دو ماه خانه‌نشین شد. آسیب‌دیدگی این هافبک بلژیکی از ناحیه مچ دست بوده و پس از معاینه‌های مختلف مشخص شده وی نیاز به عمل جراحی دارد. او به مدت هشت هفته هم نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.با توجه به این‌که منچستریونایتد در خط میانی دچار مشکل‌هایی بود، اکنون آسیب‌دیدگی هافبک این تیم می‌تواند برای دیوید مویس،‌ سرمربی این تیم مشکل‌ جدیدی به وجود آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها