گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت به مناسبت هفته جهانی کودک چند برنامه مفرح در نظر گرفته است. برخی از این برنامه‌ها امروز با حضور مردم به صورت زنده از بوستان‌های لاله و آب و آتش پخش می‌‌شود.
کد خبر: ۶۰۴۵۰۴

جمشید یزدانی، مدیر گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت در این باره به جام‌جم گفت: ما به مناسبت روز جهانی کودک دو برنامه مفرح و تفریحی برای شنوندگان پخش می‌کنیم. این دوبرنامه امروز و فردا به صورت زنده از بوستان‌های لاله و آب و آتش پخش می‌شود.

وی افزود: برنامه بوستان لاله امروز از ساعت 10 تا 12 با حضور مردم پخش می‌شود. هدف ما از این برنامه اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت جسم، روان، معنوی و اجتماعی و ارائه پیام‌های غیرمستقیم برای کودکان است. اجرای نمایش‌های شاد، موسیقی‌ و مسابقه بخش‌های مختلف این برنامه را تشکیل می‌دهد.

یزدانی با اشاره به برنامه‌ای که قرار است از بوستان آب و آتش پخش شود نیز گفت: این برنامه روز چهارشنبه ساعت 18 و 45 دقیقه تا 20 و 45 دقیقه به صورت زنده از رادیو سلامت پخش می‌شود.

اجرای این دو جشن برعهده گروه قاصدک است که قصد دارند یک برنامه تفریحی مناسب را برای کودکان پخش کنند. گویندگان برنامه بوستان لاله فیروزه آدابی و لیلا صابونچی هستند. همچنین این دو گوینده در برنامه بوستان آب و آتش هم حضور دارند و در کنار آنها ارژنگ درژند هم اجرا خواهد داشت.

شنوندگان می‌توانند این برنامه را روی موج FM ردیف 102 مگاهرتز بشنوند. برنامه «سلام کوچولو» که ساعت 9 صبح تا 10 و 15 دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود، امروز به مناسبت هفته کودک میزبان مریم نشیبا خواهد بود. عذرا وکیلی، گوینده، سردبیر و تهیه‌کننده برنامه سلام کوچولو در این باره به جام‌جم گفت: این برنامه شامل بخش‌های متنوع است. در یکی از بخش‌ها از بچه‌ها می‌خواهیم درباره آرزوهایشان صحبت کنند. به عنوان مثال از آنها می‌خواهیم اگر شهردار، مدیر گروه رادیو ایران و... بودند چه کارهایی انجام می‌دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها