معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور منصوب شد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در حکمی، دکتر سورنا ستاری را به سمت معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور منصوب کرد.
کد خبر: ۶۰۳۷۷۴

به گزارش پایــگاه اطــلاع‌رســـانی دولت، رئیس‌جمهور در حکم خود خطاب به ستاری آورده است: به استناد اصل 124 قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد، توان علمی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان «معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور» برمی‌گزینم.

رئیس‌جمهور همچنین از تلاش‌های دکتر نسرین سلطانخواه، معاون پیشین علمی و فناوری رئیس‌جمهور سپاسگزاری کرد. به گزارش ایسنا، ستاری از چند روز پیش با حکم بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت شده بود. ستاری مدرک دکتری مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف دارد و اکنون عضو هیات علمی این دانشگاه است.

براساس این گزارش، وی فرزند شهید سرلشکر منصور ستاری، فرمانده پیشین نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در اثر سقوط هواپیما به همراه تعدادی از فرماندهان این نیرو به شهادت رسید.

به گزارش ایسنا، ستاری در سال84 به عنوان مدیرعامل سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت انتخاب شد، اما یک سال بعد از این مسئولیت استعفا کرد.

وی عضو پژوهشکده علوم و فناوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف هم هست و پژوهش‌هایی در انرژی‌های نو داشته است. ایسنا از ستاری به عنوان یکی از محققان برگزیده جشنواره فناوری‌های نانو یاد کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها