خروج از بحران با ادوکلن 800 هزار تومانی

باردیگر پای رمالان به فوتبال باز شد!

در روزهای پراتفاق لیگ برتر، بار دیگر پای رمالان به باشگاه های فوتبال باز شده است.
کد خبر: ۶۰۳۶۵۰
باردیگر پای رمالان به فوتبال باز شد!

به گزارش جام جم ورزشی ، یکی از تیم های متمول لیگ برتری که در این فصل نتایج ضعیفی هم کسب کرده ، اخیرا همکاری خود را با یک رمال آغاز کرده تا از شرایط بحرانی خارج شود. این رمال که با عنوان روانشناس به باشگاه موردنظر نزدیک شده، در نخستین روزهای فعالیتش نسخه ای عجیب و غیرمتعارف پیچید و به مسئولان بیگانه با ورزش باشگاه اعلام کرد برای خروج از بحران نیاز است ادوکلن گران قیمتی تهیه و در اختیار او قرار گیرد!
خواسته این فرد از سوی مدیران باشگاه اجابت شد و ادوکلنی به قیمت 800 هزار تومان تهیه و به وی تحویل داده شد. جناب رمال در مرحله بعدی اقدامات خود ، پیش از بازی تیمش در رختکن حاضر شد و مقداری از ادوکلن گران قیمت را به بدن بازیکنان زد و از آنها خواست که وارد زمین شوند. از شانس وی ، این باشگاه بحران زده پس از هفته ها ناکامی، همان بازی را پیروز شد تا جناب رمال از موقعیتی ویژه در باشگاه بهره مند شود.
البته دوران خوش آقای رمال دوام چندانی نداشت زیرا تیمی که او در آن فعالیت می کرد، در هفته بعد مسابقات یک شکست دیگر را پذیرا شد تا این تیم متمول غرق در بحران شود.
البته بحران باشگاه تنها مربوط به تیم بزرگسالان نمی شود ، در تیم های پایه نیز علی رغم کسب نتایج قابل قبول ، اختلافاتی بر سر هزینه البسه تیم بین مدیرعامل باشگاه و مدیرفنی بوجود آمده تا جایی که احتمال برکناری مدیرفنی که از پیشکسوتان فوتبال است، وجود دارد.  
جالب اینکه تمام این اتفاقات در باشگاهی رخ داده که عملا مدیرانش شناختی از ورزش ندارند و تنها به واسطه پول های کلان، در این فوتبال به شهرتی دست یافته اند. مالک باشگاه مورد نظر هم فردی است که پیش از این در مصاحبه خود مدعی شده بود به دلیل آنکه مالیات شرکت هایش، در قالب «هزینه کرد در باشگاه ورزشی» مورد قبول بوده، وارد عرصه باشگاهداری شده است.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها