فیگارو نوشت:

تلاش غول خودروسازی آمریکا برای بازگشت به ایران

روزنامه فیگارو در مقاله امروز خود آورد؛ شرکت های آمریکایی فعالیت های خود را در ایران حتی قبل از گرم شدن روابط بین واشنگتن و تهران فعال کردند.
کد خبر: ۶۰۳۵۶۹
تلاش غول خودروسازی آمریکا برای بازگشت به ایران

این روزنامه آورد:یک تولید کننده فرانسوی که با ایران همکاری می کند، گفت: بسیاری از شرکت های ایالات متحده آمریکا در ماه های اخیر نمایندگان خود را به ایران فرستاده اند. این فرستادگان اغلب از گذرنامه های سوئیس استفاده می کنند.

در مقاله روزنامه همچنین گفته می شود که شرکت جنرال موتورز تلاش می کند با بخش خودرویی ایران همکاری کند.

این شرکت با ایران خودرو تماس برقرار کرده و طی شش ماه گذشته ، نمایندگان جنرال موتورز از ایران بازدید کرده و مسئله از سر گیری فعالیت GM را مورد بحث قرار دادند.

تابستان امسال جنرال موتورز خودروهای مدل «Camaro» را از طریق آذربایجان به ایران منتقل کرد. به گفته منبع روزنامه، این اولین دسته امتحانی بود.

گفتنی است، شرکت های آمریکایی همچنین قصد دارند به وسیله شرکت «بوئینگ» جای شرکت «ایرباس» (رقیب در بخش حمل و نقل هوایی) را بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
معین
Saudi Arabia
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
خبر خوبی است شاید از دست ماشینهای چینی و هواپیمای روسی آزاد شویم
آواره
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
۰
۰
لازم نكرده!
فیات 131
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
۰
۰
اونایی كه نظر مثبت دادن فكر قیمتش هستن؟ بندگان خدا تو خرید كیا و هیوندا موندیم ... اونوقت می خواین جی ام بخرین؟
محمودی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
۰
۰
عاقل از یك سوراخ دوبارگزیده نمی شود. قطعا به شركتهای خودرو ساز آمریكایی هیچ اعتمادی نمی توان كرد كه در هنگام تحریم به راحتی به بهانه اجبار و فشار دولتشان پشت ایران را خالی نكنند همانطور كه شركتهای فرانسوی و كره ای پشت ایران را خالی كردند و شركتهای خودرو ساز باید بصورت مستقل و یا در زمینه انتقال دانش فنی با دیگر كشورها همكاری كنند و خود را از مونتاژ كار بودن به سازندگان واقعی خودرو ارتقا دهند و باز هم از وابسته كردن صنعت خودرو پرهیز كنند.
شاه مورتی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
۰
۰
جای تاسفه كه عده ای خوشحال هستن كه نماد امپریالیسم دوباره وارد مملكت بشه!!!
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
۰
۰
ایرانی لایق بهترینهاست
آریا
United Kingdom
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
۰
۰
بفال نیك میگیریم .اكثر خودرو سازان موفق آسیایی مانند ژاپن و كره از طریق خودرو سازان آمریكایی به موقعیت كنونی رسیده اند. البته هوشیاری و میل به بالای به سازنده داخلی شدن آنها هم بسیار مهم بود .این كاریست كه هیچ خودرو ساز موفق اروپایی یا آسیایی هرگز انجام نخواهند داد . با امید به این كه با تغییر در مدیریت خودرو ایران سازی ایران و پتانسیل بسیار بالای جنرال موتورز و امكانات زیر بنایی خوبی كه خودرو سازی ایران دارد بتوانیم در كوتاهترین زمان به رتبه ای كه شایسته آن هستیم در جهان برسیم . از دست اندر كاران تقاضا دارم خودرو سازی ما را آلوده به صنایع بی كیفیت چینی و روسی نكنند
اصغر دیزل
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
۰
۰
فقط همین كم بود!!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
۰
۰
طرح جدید:
كامارو با موتور پیكان... پلت فرم پراید... چراغ سمند... اگزوز موتور گازی... جعبه دنده دوچرخه كورسی... ایربگ بدون ایر!... دنده اسپرت!.... لاستیك چینی... صندلی با پشتی اضافی... برف پاك كن با فرچه... و صدها آپشن جدید

نیازمندی ها