سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد:

معافیت تحصیلی فقط تا 20 سالگی

دانش آموزان و دانشجویان مشمول توجه کنند:

اخذ معافیت تحصیلی شرط ادامه تحصیل

دانش آموزان و دانشجویان مشمول برای ادامه تحصیل در دانشگاه ها ومدارس باید از سازمان وظیفه عمومی ناجا ،معافیت تحصیلی دریافت کنند.
کد خبر: ۶۰۳۵۱۴
اخذ معافیت تحصیلی شرط ادامه تحصیل

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حجت الله واعظی نژاد معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: پذیرفته شدگان دانشگاه ها و دانش آموزان مشمول می بایست پس از ثبت نام اولیه در دانشگاه ها و مدارس، با اخذ برگ درخواست معافیت تحصیلی، به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مستقر در شهرستان محل تحصیل خود مراجعه کنند تا نسبت به صدور مجوز تحصیلی آنان اقدام شود.

وی افزود:مشمولانی که بدون معافیت تحصیلی، در مدارس و یا دانشگاه ها ثبت نام و ادامه تحصیل دهند، از نظر وظیفه عمومی بعنوان مشمول غایب محسوب خواهند شد و برای ادامه تحصیل درهمین مقطع و مقاطع بعدی برای دریافت سایر خدمات مانند مجوز خروج از کشور و معافیت از خدمت سربازی با مشکل مواجه خواهند شد.

معاون مشمولان و امور معافیت های این سازمان تاکید کرد: هماهنگی های لازم با مسئولان دانشگاه ها و مدارس آموزش و پرورش صورت گرفته تا از ثبت نام قطعی افراد مشمول فاقد معافیت تحصیلی ، خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها