رییس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال آمریکا با برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی ایران موافقت کرده است و درصورت انجام هماهنگی ها این بازی تدارکاتی برگزار می شود.
کد خبر: ۶۰۳۱۸۳
کفاشیان :انجام بازی دوستانه ایران و آمریکا درگرو هماهنگی است

به گزارش جام جم وذرشی و به نقل از پایگاه ورزش ،علی کفاشیان روز پنجشنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان بوشهر در پاسخ به سوالات خبرنگاران استان افزود: پیشتر درخواست هایی برای برگزاری بازی های رفت و برگشت داشته ایم و هم اکنون هم پیشنهادهایی شده که بازی های تدارکاتی چهارجانبه ای برگزار کنیم که یکی از طرف های این بازی ها کشور آمریکاست.
وی اضافه کرد: کشورهای آمریکای جنوبی و اروپایی هم در برنامه بازی های تدارکاتی ما قرارگرفته اند.
کفاشیان با اشاره به برگزاری کنگره علم فوتبال در ایران گفت: کنگره ای در روزهای ۱۵ و ۱۶ آبان امسال برگزارخواهد شد که رییس فیفا، رییس و دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)، رییس کمیته پزشکی فیفا و صاحبنظران کمیته های مختلف فیفا و AFC در ایران حضور خواهند یافت.
وی اظهارکرد: این همایش یک همایش علمی خواهد بود و بازدید از پروژه های فوتبال در آن گنجانده شده است و برنامه های ما برای آینده، حمایت فوتبال و میزبانی جام ملت های آسیا و سایر موارد ارایه خواهد شد.
کفاشیان گفت: امیدواریم این همایش به سود فوتبال کشور تمام شود.
وی بیان کرد: شرکت کنندگان در این کنگره هم از امکانات فوتبال بازدید می کنند و ملاقات هایی با وزیر ورزش و رییس جمهوری خواهند داشت.
رییس فدراسیون فوتبال در مورد پرونده تبانی مطرح شده گفت: پرونده تبانی دردست بررسی است ولی هنوز مدارک و مستندات کافی ارایه نشده است و هردو طرف مدعی صحت ادعای خود هستند.
وی افزود: این صحیح نیست که اتهامی به شخصی زده شود و مدرکی ارایه نشود و اگر کسی مدرکی دارد باید ارایه کند.
کفاشیان افزود: فدراسیون باید این مدارک را دریافت، بررسی و نتیجه گیری کند همان طور که در موارد دیگر تصمیم گیری کرده است.
وی اضافه کرد: پرونده ها در دست بررسی است و کمیته انضباطی و اخلاقی هنوزبه تصمیم خاصی نرسیده است.
کفاشیان اظهار کرد: اگر مواردی وجود دارد باید بدون جنجال به فدراسیون ارایه شود و فدراسیون آن را بررسی می کند ولی این موضوع علنی شده و امیدواریم هرچه زودتر به پایان برسد.
رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت:کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال امروز وارد ایران شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها