رئیس سازمان حج و زیارت پیشنهاد کرد:

آغاز عمره مفرده آتی از ابتدای آذر ماه امسال‌

رئیس سازمان حج و زیارت به وزیر حج عربستان سعودی پیشنهاد کرد که عمره مفرده زائران ایرانی از ابتدای آذر ماه امسال آغاز شود و مدت ویزای آنها نیز افزایش یابد.
کد خبر: ۶۰۲۶۳۸
آغاز عمره مفرده آتی از ابتدای آذر ماه امسال‌

به گزارش ایرنا، سعید اوحدی در دیدار  بندر بن حجار وزیر حج عربستان سعودی در جده که با حضور نماینده کنسولگری کشورمان برگزار شد، این مطلب را بیان کرد.

در این نشست که در فضایی دوستانه و صمیمی برگزار شد، طرفین پس از تعارفات معمول، پیرامون مسائل مورد علاقه با هدف تسهیل هرچه بیشتر امور حجاج و معتمرین ایرانی تبادل نظر کردند.

رئیس سازمان حج و زیارت و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار به نیابت از « علی جنتی » وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان از حجار برای دیدار از ایران دعوت کرد.

اوحدی پس از تقدیم چند نامه به وزیر حج در خصوص روند همکاری‌های مشترک، از تعامل شایسته برنامه ‌ریزان و عوامل اجرایی حج در عربستان سعودی بابت خدمات حج سال قبل تشکر و اظهار امیدواری کرد که با همکاری شایسته طلال قطب رئیس مؤسسه مطوفین حجاج ایرانی امسال نیز شاهد تداوم و تکامل سطح خدمات رسانی به حجاج ایرانی باشیم.

رئیس سازمان حج و زیارت در مورد برنامه‌های عمره نیز پس از تشکر بخاطر روال مناسب همکاری در زمینه اجرای عمره در سنوات اخیر اعلام کرد: در عمره پیش رو برای اعزام تعداد بیشتری از زائران برنامه‌ریزی خواهد شد.

اوحدی در این دیدار پیشنهاد کرد که سیستم عمره آتی از ابتدای ماه صفر باز شود تا در اواسط این ماه بتوان اعزام‌ها را شروع کرد.

وی در خصوص مدت اعتبار ویزا نیز گفت: با توجه به این که گذرنامه‌ها از اقصی نقاط کشورمان جمع‌آوری می‌شود، افرایش زمان اعتبار آن مورد انتظار می‌باشد.

وزیر حج عربستان نیز گفت: پنجشنبه گذشته در مدینه حضور داشتم و در جریان برگزاری مراسم دعای کمیل شما قرار گرفتم و به نظرم انضباط و برنامه ریزی این مراسم بسیار متین و دقیق بود و بخوبی اجرا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها